Industry Wire

Geplaatst door C2B

C2B lanceert potjes opmaak service

Social marketingbureau C2B heeft per vandaag een nieuwe dienst in het Nederlands marketinglandschap gelanceerd: een service om marketeers van hun potje ‘af te helpen’. Met deze dienst worden marketing managers met een knipoog aangemoedigd om hun overgebleven marketingbudget om te zetten tot een van de diensten van het Amsterdams marketingbureau.

Yara Brunt, art director bij C2B: “Jaar in jaar uit krijgen we briefings voor ‘rest-potjes’ zo aan het einde van het jaar. Niet zelden met het verzoek ze kapot te slaan op producten of diensten, die het niet altijd waard zijn. Daarom bieden wij een dienst waar elk potje trots op kan zijn. Wij merken dat we in zulke situaties snel en efficiënt impact kunnen realiseren. Dus voelen we ons geroepen de marketeers (en hun potjes) te helpen met hun budget-dilemma.”

Tim Meuleman, mede oprichter van C2B: “In de categorie ‘bedenk goed, wat je met je laatste marketingeuro’s doet’ willen we merken daarom laten zien wat voor gave dingen de laatste potjes nog wel niet teweeg kunnen brengen. WhatsApp en Instagram bijvoorbeeld zijn kanalen die veelbelovend zijn, maar niet iedereen heeft er al een strategie voor. Voor hen hebben we een drie maanden gratis licentie voor onze WhatsApp tool of 20 uur korting op het ontwikkelen van een strategie, concept of zelfs de uitvoering van een prijswinnende campagne of contentkalender.”

Het marketingbureau heeft een hoop uit de kast getrokken om hun doelgroep te overtuigen. Het filmpje hieronder belooft zelfs een unicum: zij die binnen 24 uur reageren op de oproep, krijgen een prachtige IKEA pan t.w.v. €2,99 gratis bij.

https://youtu.be/H_QzRWtABKo

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht