Industry Wire

Geplaatst door M2Media

Carpetright kiest voor M2Media

Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media.

“In onze oriëntatie heeft M2Media ons overtuigd door hun ervaring op het gebied van retail in combinatie met het specialisme om merkkracht te koppelen aan winkelbezoek en omzetdoelen. Daarnaast is het prettig dat we binnen het Candid Platform ook al met Daily Dialogues werken.” Zegt Marcel Aalders, Head of Marketing & E-Commerce.

Han Roode, Head of Strategy bij M2Media vult aan: “Carpetright is een snel vernieuwende en succesvolle formule die voor een nog breder publiek zichtbaar moet worden. Het is een service retailer waar we heel Nederland graag hernieuwd mee kennis laten maken!”

Over Carpetright
Met inmiddels meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België en bijna een halve eeuw ervaring mag Carpetright zich met recht de specialist noemen in vloeren en raamdecoratie.

Over M2Media
M2Media is hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid maakt M2Media deel uit van een platform waar ‘s werelds meest veelbelovende talenten in media, creatie en technologie samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde online en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor: Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Nintendo, Duvel, Nintendo, Welkoop, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Walibi.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht