Geplaatst door Kempen Automatisering

Casting42: een betere manier van talenten managen

Met trots presenteert Kempen Automatisering, Casting42: een casting cloud platform voor iedereen die castings op de goede manier wil organiseren. Casting42 is van de grond af aan opgebouwd met behulp van de modernste en meest schaalbare technologieën zoals cloud first-strategie en kunstmatige intelligentie. Je zult merken dat je grote databases makkelijker en effectiever kunt doorzoeken met behulp van onze slimme algoritmes. Op die manier vind je in een mum van tijd de talenten die aan je eisen voldoen.

“ Na tien jaar talentendatabases op maat te hebben gemaakt voor casting- en modellenbureaus, zijn wij klaar voor de volgende stap. We hebben al onze kennis en ervaring gebundeld om een product te ontwikkelen dat het dagelijkse werk van casting professionals beslist verbetert. Om verzekerd te zijn van een geweldige klantervaring hebben we met tientallen castingbureaus contact gehad, om te bespreken wat zíj kunnen gebruiken. Op die manier hebben we ieder aspect van onze software verfijnd, om zo casting workflows optimaal te ondersteunen. “

Het is een fluitje van een cent om met dit customizable platform aan de slag te gaan: je maakt simpel je eigen talentendatabase aan en voegt dan talenten toe. Dankzij onze Application Programming Interface (API) kun je bovendien een hoop tijd besparen door het integreren van castingoproepen, het aanbieden van een aanmeldformulier op je website, of het delen van talenten met een klik op de knop. Onze professioneel ogende setcards, online gasttoegang en handige updateformulieren zullen je bedrijf krachtig uit de verf laten komen. Omdat beveiliging essentieel is, hebben we onze database bovendien zo ontworpen dat hij voldoet aan alle privacyregels en AVG-wetgeving.

Betrek uw klant bij uw castingproces door duidelijke communicatie via een uniform platform.
• Streaming video voor “self audition tapes”, laat uw talent ook mobiel castings insturen in tijden van COVID.
• Laat talent snel profielen updaten zodat u altijd up-to-date bent.
• Deel casting selecties met opdrachtgevers op beveiligde manier.
• Eenvoudig beschikbaarheid van talent uitvragen zonder talloze losse mailtjes
• Uw talent data encrypted at rest & in transit
• Snelle bestands overdrachten van grote fotoselecties door automatische compressie & internationaal CDN.

Ontdek hoe je jouw castingbureau kan verbeteren met Casting42!
Kijk op https://casting42.com/nl.