Geplaatst door Centralpoint

Centralpoint verkozen tot Amstelveense Ondernemer van het jaar 2017-2018

Centralpoint heeft in de categorie MKB 50+ medewerkers de prestigieuze prijs van Amstelveense ondernemer van het jaar gewonnen. Tijdens de finale avond georganiseerd in de Amstelveense locatie van KPMG kreeg oprichter Brian Speelman van Centralpoint de prijs uitgereikt.

Serieuze selectie
De verkiezing tot Amstelveense Ondernemer van het jaar is een serieuze aangelegenheid.
Na de nominatie werd er, na een video bedrijfsimpressie, een middag georganiseerd waarbij alle directieleden hun bedrijf moesten pitchen en hun nominatie moesten “verkopen” aan de acht leden van de vakjury, onder leiding van de wethouder Economische Zaken van de gemeente Amstelveen, mevrouw Maaike Veeningen. Volgens de jury onderscheidt Centralpoint zich ten opzichte van de andere genomineerden in een unieke communicatie naar klanten, haar bewuste keuze om ondanks haar omvang Amstelveens te blijven en haar succesvolle groei in de afgelopen jaren in een branche waar de concurrentie groot is en eigenheid een steeds belangrijker onderdeel zal worden.

Al 16 jaar biedt Centralpoint Nederlandse bedrijven en organisaties online toegang tot meer dan 1.000.000 ICT-producten van ruim 3.000 verschillende fabrikanten. De innovatieve, gebruiksvriendelijke en betrouwbare centralpoint.nl webshop wordt in Nederland gezien als de maatstaf hoe een zakelijke webshop zou moeten functioneren. Maar ook de achterliggende administratieve, logistieke en service processen zijn hoogstaand en zorgen voor een optimale klantbeleving.