Industry Wire

Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint wint aanbesteding Gemeente Amstelveen

Centralpoint heeft de aanbesteding gewonnen voor de levering van ICT hardware inclusief dienstverlening aan de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer, welke sinds 1 januari 2013 ambtelijk zijn gefuseerd. Deze ambtelijke fusie is landelijk de meest grootschalige en verregaande samenwerking tussen twee ambtelijke organisaties, waarbij beide gemeentebesturen blijven bestaan. In totaal hebben beide gemeenten bijna 120.000 inwoners. De gemeente Amstelveen geeft ook nog ICT-ondersteuning aan de Belastingsamenwerking Amstelland.

Centralpoint gaat de gemeenten voorzien van werkplek en infrastructuur hardware zoals desktops, laptops, servers, storage uitbreidingen, netwerkapparatuur en accessoires. De dienstverlening omvat onder andere de (pre-)installatie c.q. het gebruik gereed leveren en het uitbreiden van de garantie. De overeenkomst heeft een looptijd van één jaar met optioneel driemaal één jaar verlenging.

Ronald Ederveen, Directeur Centralpoint Business Solutions:
“Wij zijn zeer verheugd met het gunningsbesluit van de gemeente Amstelveen. Steeds meer gemeenten onderkennen dat Centralpoint, naast een state-of-the-art webshop, ook innovatieve diensten heeft die hen ontzorgen bij de aanschaf, installatie en onderhoud van hun ICT-infrastructuur. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij dit ontzorgen in de praktijk gaan waarmaken, zodat een optimale klantbeleving ontstaat en er voor de gemeente Amstelveen geen reden is om de optionele verlengingen van het contract niet te lichten.”

Foto:
links: Ingeborg Smal, Manager Informatiebeheer van Gemeente Amstelveen
rechts: Ronald Ederveen, Directeur Centralpoint Business Solutions

Over Central Point
Central Point bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT-hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.

Central Point Business Solutions
Naast dat u eenvoudig online producten kunt vinden en bestellen bij Centralpoint.nl, dé online IT-hardware leverancier van Nederland, biedt Central Point Business Solutions middelgrote en grote bedrijven en (overheids-)instellingen de mogelijkheid om via een eigen klantspecifieke webportal ICT-producten te bestellen. Via uw eigen portal heeft u inzicht in uw openstaande offertes, orders, leveringen en facturen. U heeft tevens de beschikking over een eigen gespecialiseerd klantenteam inclusief een vaste accountmanager. Zij helpen u graag met een onafhankelijk besteladvies over kantoorautomatisering en datacenter oplossingen. Samen met een aantal business partners bieden wij u diepgaande ICT-infrastructuurkennis, waardoor u profiteert van een uitgebreid advies van gespecialiseerde partijen en bieden wij u alle IT-dienstverlening die u van uw hardware leverancier mag verwachten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht