Geplaatst door Channable

Channable is verhuisd!

Het feedmanagement bedrijf Channable heeft een nieuwe stek in hartje Utrecht. Door de snelle groei in werknemers barstte het kantoor, wat ze met verhuur software bedrijf Rentman deelden, uit de voegen, waardoor een verhuizing hard nodig was.

Het personeel van Channable is ten opzichte van vorig jaar bijna verviervoudigd, van 15 werknemers in de zomer van 2016 naar bijna 60 werknemers op het moment van schrijven. Door deze snelle groei moest het developmentteam begin dit jaar zelfs verhuizen naar een tijdelijke locatie. Co-founder Rob van Nuenen vertelt: ‘Wij hadden niet in de planning staan om binnen twee jaar al weg te gaan uit het pand aan de Nobelstraat. Toen ik echter zag dat er een mooi groot pand vrij zou komen in de buurt kon ik deze kans eigenlijk niet laten liggen. Een groter pand geeft ons de kans om te groeien in het tempo wat wij ambiëren, ook met oog op de uitbreidingen die wij van plan zijn naar bijvoorbeeld Spanje, Verenigd Koninkrijk, Polen en Scandinavië.’

Het nieuwe kantoor van Channable, op 15 meter afstand van het oude kantoor, ligt aan de Drift te Utrecht. Het twee verdiepingen hoge pand situeert uit de 15e eeuw, en naast dat het een woning is geweest voor vele gezinnen tussen de 15e en 20e eeuw, is het ook onder andere in gebruik geweest door de Utrechtse Hypotheekbank en de Universiteit Utrecht. Na een flinke renovatie zijn begin augustus alle medewerkers van Channable in het pand getrokken en is er genoeg ruimte voor de groei van deze Utrechtse scale-up.