Industry Wire

Geplaatst door CLEVERºFRANKE

CLEVERºFRANKE wint vijf Red Dot Awards waaronder de prestigieuze ‘Best of the Best’

De toonaangevende data design & technologie consultancy viel dit jaar op bij de Red Dot-juryleden. CLEVERºFRANKE ontving maar liefst vijf Red Dot Communication Awards, waaronder de prestigieuze ‘Best of the Best’ award.

De Red Dot Awards is een van ‘s werelds meest gerespecteerde ontwerpwedstrijden. De editie van 2020 ontving 6.992 inzendingen uit 50 landen. De Red Dot: Best of the Best wordt uitgereikt aan slechts 0.8 procent van alle inzendingen.

De festival campagne voor Into The Great Wide Open ‘19 van Bas Koopmans en CLEVERºFRANKE wint de Red Dot: Best of the Best. De visuele identiteit voor het Eurovisie Songfestival 2020 ontvangt één Red Dot. En het werk voor Birdseye, een nieuwe interactieve tool voor het Ministerie van Transport in Abu Dhabi, dat in samenwerking met agentschap Pixonal is gecreëerd, is beloond met drie Red Dots.

Mede-oprichter Gert Franke reageert op deze overwinning: “We zijn als team erg trots op het behalen van dit resultaat. In het bijzonder omdat wij met dit werk tonen hoe je data en technologie kan gebruiken in je ontwerpproces om tot creatieve en impactvolle oplossingen te komen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht