Geplaatst door Portland

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

Dat evenementen zijn afgelast vanwege het Covid-19, houdt de internationale marktleider op het gebied van slimme PSA- en RMM-software voor IT-dienstverleners niet tegen. ConnectWise organiseert haar grootste jaarlijkse tech-conferentie, IT Nation Explore, dit jaar online. Van 23 tot en met 26 juni krijgen IT-dienstverleners hier alle handvatten aangereikt om efficiënter en productiever te werk te gaan. De online conferentie is gratis en toegankelijk voor alle geïnteresseerden.

“We realiseren ons dat iedereen nu te maken heeft met onvoorziene omstandigheden en uitdagingen”, aldus Jason Magee, CEO van ConnectWise. “Maar de IT-dienstverleners weten – net zoals wij – dat juist dit de ideale tijd is om tools en oplossingen te ontdekken en in te zetten die hen en hun bedrijf efficiënter laat werken. Zo ben je voorbereid de veranderingen, kun je sterker uit de crisis komen en kun je de business inrichten voor toekomstige groei en succes. Om die reden hebben we besloten om dit evenement online te organiseren en toegankelijk te maken voor iedereen”.

IT Nation Explore draait om kennisdeling, van het platform en experts naar IT-dienstverleners en tussen gelijkgestemden. Tijdens de vierdaagse conferentie kunnen IT-dienstverleners vier dagen lang virtueel deelnemen aan keynotes van thought leaders, side sessies, live Q&A’s en groepsgesprekken, en hebben zij toegang tot on-demand content en een Virtual Solutions Pavilion met de oplossing van ConnectWise én die van ruim twintig anderen vendoren die naadloos zijn geïntegreerd met het platform. Hier kunnen zij video’s en demo’s bekijken en in gesprek gaan met de vendoren en huidige gebruikers.

Agenda

IT Nation Connect wordt georganiseerd op 23 tot en met 26 juni, waarbij de live content plaatsvindt tussen 19:00 uur en 23:30 uur, Nederlandse tijd. Elke dag staat in het teken van twee tot drie ConnectWise producten:

·  Dag 1: Manage, Sell en BrightGauge.

·  Dag 2: Automate, Command en Control.

·  Dag 3: Fortify, Recover en Security Best Practices.

·  Dag 4: TSP Service en Ops Best Practice.

Aangezien de online conferentie toegankelijk is voor IT-dienstverleners over de hele wereld en de tijden hierdoor niet voor iedereen ideaal zijn, is alle content tot een jaar lang na het evenement on-demand beschikbaar voor iedereen die zich inschrijft.

Inschrijven kan via: https://bit.ly/3c962Y4