Industry Wire

Geplaatst door Content Architects.nl

Content Architects in de groei

Medio 2009 was er al vanwege de groei in het aantal projecten besloten om de contentgerelateerde activiteiten van Storage Architects BV onder te brengen in een gespecialiseerde business unit onder de naam Content Architects. Rode draad in de geschiedenis van Storage- en Content Architects is het willen innoveren. Het willen gaan voor de beste oplossing voor de opdrachtgever met passie voor technologie. Goed luisteren naar klantwensen en het toepassen van nieuwe technologieën die het verschil maken. Resulterend in deskundigheid en bijna 20 jaar ervaring in het opslaan, beheren en distribueren van data en content voor Internet, TV, Radio en gedrukte media in diverse branches.

Mooie projecten op dit gebied zijn al gerealiseerd voor opdrachtgevers als EDG, ATAG, FastEast, Giving Europe en Floramedia. Gevolgd door een eveneens groot aantal nieuwe opdrachtgevers. Edwin Middeljans, vertelt verder: “We stellen in toenemende mate vast dat er veel vragen zijn op het gebied van e-commerce, content management en Product Information Management (PIM). Bij een e-commerce project is het voor de opdrachtgever belangrijk dat content centraal kan worden beheerd en consistent via uiteelopende media –zoals internet en print- kan worden gepubliceerd. Met onze langlopende ervaring op dit vakgebied in combinatie met technologieën zoals Hybris kunnen we deze mogelijkheden realiseren.”

Niet voor niets heeft Content Architects in november 2009 de Hybris Gold partner-status verkregen. Deze partner-status is een erkenning van bewezen kennis, toegevoegde waarde en succesvol gerealiseerde projecten op basis van het hybris-platform. De toetreding tot het hybris Gold-partnerprogramma is voor opdrachtgevers van Content Architects een bevestiging dat hun content-vraagstukken zijn ondergebracht bij een organisatie met bewezen expertise rondom e-businessproducten en-oplossingen. Om alle opdrachtgevers op een juiste manier van dienst te kunnen zijn, heeft Content Architects begin 2010 haar team met maar liefst 5 specialisten uitgebreid. “Al onze developers, projectmanagers en contentarchitecten, zijn dagelijks bezig met strategische invulling van klantenwensen. De focus ligt hierbij op de beste totaaloplossing en het kunnen leveren van uitzonderlijk maatwerk”, aldus Edwin Middeljans.

Seminar 10 juni 2010
De communicatie met klanten rondom een webshop staat hoog op de agenda in diverse branches. Dit gebeurt in de praktijk meestal via uiteenlopende kanalen waaronder gedrukte media (catalogi, brochures, nieuwsbrieven), online media (emailing, narrowcasting, webshop) alsook mobile media (smartphones, iPad). Hoe kun je dit efficient doen? Waar moet je zoal aan denken? Wat zijn de valkuilen?

Om deze en andere vragen te beantwoorden zal Content Architects op 10 juni aanstaande een seminar organiseren. Vooraanstaande gastsprekers zullen worden uitgenodigd om aan de aanwezigen uitleg te geven over dit thema.

Meer informatie over het seminar is binnenkort beschikbaar op de website van Content Architects.

Meer informatie: www.contentarchitects.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht