Industry Wire

Geplaatst door Continuum

Continuum kiest voor KPN en Genesys PureCloud

Continuum Global Solutions heeft eind oktober een strategische overeenkomst getekend met KPN voor het leveren van het data & voice netwerk, het interactie platform PureCloud (van Genesys) en de managed services om deze integrale solution in Europa te implementeren en te beheren. De combinatie van Genesys en KPN geeft Continuum de mogelijkheid om op alle locaties en op meer dan 200 thuiswerkplekken de beschikking te hebben over de state-of-the-art cloud oplossing van Genesys waarmee de klantinteracties afgehandeld worden. KPN zal in Q4 van 2019, in nauwe samenwerking met Genesys en ander business partners, zorgdragen voor een volledige uitrol van deze cloud oplossing.

Peter Brouwer, Senior Director van Continuum, zegt hier over: “PureCloud is een schaalbare, flexibele en zekere oplossing waarmee we binnen Continuum aan de hand van API koppelingen een groot aantal bewezen innovatieve toepassingen kunnen toevoegen aan ons interactie platform. Op deze wijze kunnen we onze medewerkers maximaal faciliteren om de allerbeste klantbeleving bij de eindgebruikers van onze opdrachtgevers te realiseren. De samenwerking met KPN maakt het mogelijk dat we onze oplossingen snel maar ook conform onze hoge kwaliteit standaarden uit kunnen rollen bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers”
Wiljan van Werkhoven, Account Director KPN vult aan: “Geweldig dat we vanuit KPN Continuum mogen en gaan faciliteren op het gebied van contact center technology en business proces outsourcing. In deze grote projecten is goede samenwerking, kennisoverdracht en blijven innoveren van zeer groot belang”

Don Wagemans, Account Executive van Genesys: “Continuum werkt in een steeds veranderende, dynamische klantomgeving en heeft daarom een agile CX operatie nodig. Genesys PureCloud is een eenvoudig te implementeren, gebruiksvriendelijk CX platform met een intuïtieve gebruikersinterface. Het maakt een snelle accountconfiguratie en naadloze integratie met bestaande systemen mogelijk. De flexibele omgeving schaalt onmiddellijk om te voldoen aan piekvolumes en voldoet aan veranderende vereisten met continue functie- en capaciteitsupdates. Met deze oplossing is Continuum klaar voor de toekomst én groei van haar klantenportfolio in Europa”

Over Continuum:
Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contact center dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media. In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties, 1 managed insourcing locatie en meer dan 120 thuis werkplekken elke dag verantwoordelijk zijn voor het leveren van een ultieme klantbeleving. Continuum heeft een 100% focus op customer experience dienstverlening waarbij het leveren van flexibiliteit, hoge medewerker- & klanttevredenheid en verlaging van de end-to-end kosten centraal staan in de organisatie. Continuum Global Solutions (continuumgbl.com) behoort tot het portfolio van Skyview Capital.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht