Geplaatst door SaySimple

Crisp kiest SaySimple als strategische social messaging partner

Haarlem, 11 december 2019 – Online verssupermarkt Crisp heeft SaySimple gekozen als social messaging partner. Met de inzet van SaySimple’s platform beoogt het bedrijf haar klantenservice via social messaging te verfijnen en verbeteren. De samenwerking is per december 2019 officieel van start gegaan.

Crisp is de supermarkt-app voor vers eten en bezorgt zes dagen per week. Klanten kunnen online bestellen tot tien uur ‘s avonds voor bezorging de volgende dag. Tussen zeven uur ‘s ochtends en drie uur ‘s middags worden alle producten verpakt en gaan deze mee met verschillende bezorgdiensten, waaronder PostNL en kleinere bezorgers. Dezelfde dag wordt de bestelling aan huis tot in de keuken afgeleverd. Renee Terpstra, Service Lead bij Crisp: “We vinden het belangrijk om met een organisatie samen te werken waar het gevoel goed zit, en waar we mee kunnen bouwen. SaySimple zet de klant centraal en gaat op dezelfde manier te werk. Dat persoonlijke aspect, wat we ook inzetten bij onze klanten, zien we graag terug bij partners.”

SaySimple stelt bedrijven in staat om WhatsApp toe te voegen als nieuw kanaal voor klantbetrokkenheid en service, waardoor conversational excellence en kostenvermindering ontstaan. Het bijbehorende social messaging automation platform ondersteunt alle belangrijke chatkanalen en omvat tevens een messaging intelligence dashboard en een AI-driven bot platform. “Crisp is een interessante speler op de Nederlandse foodmarkt met een veelbelovende toekomst. In de basis digitaal en customer first, net als SaySimple, dus we zijn een perfecte match.” aldus CEO Remco Vriesema.

OVER SAYSIMPLE
SaySimple personaliseert klantinteractie door sociale platforms te verbinden, waardoor een-op-een relaties ontstaan en worden gekoesterd. Het bedrijf is gevestigd in Haarlem en Valencia en werkt samen met klanten als Menzis, Transavia, de Universiteit van Amsterdam, Filling Pieces, Santander, Credit Agricole, Daikin en Danone. SaySimple wil klantbetrokkenheid naar een ongekend niveau tillen, door gebruik te maken van de kracht van social messaging voor het bereiken van conversational excellence.