Crossmedia Communicatiegroep ontwikkelt nieuwe campagne Batavus

HEERENVEEN – Batavus lanceert op 20 mei een nieuwe tv-commercial. De tv-commercial is de start van de nieuwe merkcampagne ‘Samen uit. Samen thuis’. De campagne start in week 21 en is door Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) ontwikkeld in samenwerking met Batavus. |
De tv-commercial is gemaakt door productiebedrijf Hazazah Film & Photography onder regie van Billy Pols. Uit onderzoek blijkt dat Batavus bekend staat als familiemerk. Vanuit dit uitgangspunt heeft CMCG invulling gegeven aan de thematiek waar de hele familie als doelgroep centraal staat.
Merkimago CMCG ontwikkelde op basis van het concept naast de tv-commercial alle visuele uitingen van de campagne, zoals advertenties, out of home en de online campagne. De campagne wordt crossmediaal ingezet. Advertenties zullen te zien zijn via abri’s, printmedia en online via bijvoorbeeld social media. De tv-commercial geldt als begin van de aangescherpte positionering van het merkimago van Batavus. Mijlpalen |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.