Geplaatst door Snap

Deel je favoriete momenten nu nog makkelijker met “Quick Tap to Snap” op de Pixel 6

19 oktober 2021, Amsterdam, Snap Inc. (NYSE:SNAP) kondigde vandaag tijdens de Google Pixel Fall Launch een nieuwe functie voor de Pixel 6 aan genaamd “Quick Tap to Snap.” Deze samenwerking met Google is de eerste in zijn soort en maakt de Pixel 6 de snelste telefoon om een Snap mee te maken.

Snapchatters kunnen snel en eenvoudig mooie momenten vastleggen door op de achterkant van de telefoon te tikken. Doordat Snapchat start in de “Camera Only” modus op het vergrendelscherm kun je Snaps maken zonder dat je de telefoon hoeft te ontgrendelen. Als je klaar bent om een Snap te delen, kun je de telefoon ontgrendelen om Snapchat te openen en je creatie te delen.

Naast “Quick Tap to Snap”, zullen Snap en Google ook exclusieve augmented reality Lenzen lanceren en zullen enkele van Google’s belangrijkste Pixel-functies, zoals live vertaling, direct beschikbaar zijn op de Pixel 6 in Snapchat’s chatfunctie. Snapchatters kunnen in meer dan 10 talen met hun vrienden praten, en gesprekken zullen in real-time worden vertaald. Deze features zullen in de komende maanden worden gelanceerd.

“Er worden elke dag miljarden Snaps gemaakt, en door middel van partnerships zoals deze maakt Snap het makkelijker dan ooit om momenten vast te leggen,” zegt Ben Schwerin, Snap Inc. SVP van Content en Partnerships. “Deze integratie op het vergrendelscherm is een belangrijke stap die ervoor zorgt dat Snapchat de snelste manier is om een moment te delen. We werken doorlopend aan innovaties voor onze community met partners als Google en vele anderen.”

“Google Pixel 6 is ’s werelds meest geavanceerde en inclusieve smartphonecamera van dit moment en Snapchatters zijn hele creatieve cameragebruikers. Het is fantastisch om samen te werken met Snap om deze exclusieve feature op onze nieuwe telefoons aan te bieden en gebruikers te helpen om hun mooiste momenten vast te leggen”, aldus Rick Osterloh, Google’s SVP, Devices and Services.