De’Longhi Group Nederland kiest voor Stroom

Rotterdam 14 november 2017, producent van huishoudelijke apparaten De’Longhi Group met haar merken Braun, Kenwood en De’Longhi schakelt Stroom in voor de mediastrategie en –inkoop.

Innovatie staat centraal in het meer dan 100 jaar oude bedrijf waardoor de producten van Kenwood, Braun en De’Longhi herhaaldelijk als beste uit testen komen van onder andere de Consumentenbond. Om de marktposities verder uit bouwen, is voor de verschillende merken een strategie ontwikkeld met integrale inzet van on- en offline media.

De keuze viel op Stroom vanwege het hoge serviceniveau, de can-do-mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van De’Longhi Group te realiseren.

Annelies Crab, Marketing Manager Benelux De’Longhi Group Benelux: ‘Met Stroom hebben we een bureau gevonden die de aandacht en kwaliteit levert waar we naar op zoek zijn. Hiermee kunnen we de ambitieuze doelstellingen van onze merken verder realiseren’ .

Rutger Mackenbach, Directeur Stroom: ‘We zijn erg blij om voor de mooie merken van de De’Longhi Group te mogen werken. Onze integrale dienstverlening sluit goed aan bij de  klantvraag en we kijken er naar uit om samen de marketingdoelstelling te realiseren.’

 

 

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug