Op 1 juli vernieuwt DELTA de abonnementen voor internet, televisie en bellen. De internetsnelheden gaan omhoog en de tarieven worden aangepast. Voor het meest gekozen Alles-in-1 pakket gaan klanten per maand € 2,50 meer betalen. De internetsnelheden stijgen voor sommige klanten wel met 150%. Het Alles-in-1 Premium-pakket stijgt van 150 naar 200 Mbps. Ook maakt DELTA de algemene voorwaarden overzichtelijker en beter leesbaar.

Stabiel en betrouwbaar

DELTA werkt continu aan de ontwikkeling van een toekomstbestendig netwerk. Het internetgebruik in Nederland stijgt jaarlijks met 40 procent. Om mee te groeien met deze ontwikkeling investeert DELTA in haar netwerk. Zo wordt er onder andere op 15.000 plekken in heel Zeeland nieuwe apparatuur geplaatst zoals snellere hardware met grotere datacapaciteit. Klanten profiteren daar direct van in de vorm van nog stabieler en betrouwbaarder internet. Ook de gestegen inkoopprijzen en de jaarlijkse inflatiecorrectie zorgen ervoor dat de tarieven wijzigen.

Sneller internet

Niet alleen profiteren DELTA-klanten met een ‘combineer en profiteer’-voordeel voor energie- én internet, van verhoogde internetsnelheden. Iedereen met een (internet)abonnement ziet zijn internetsnelheden verhoogd worden. Een overzicht van deze verhoogde internetsnelheden vind je hier.

Overzichtelijker en beter leesbaar

De algemene voorwaarden zijn vernieuwd zodat deze overzichtelijker en beter leesbaar zijn. Hiermee is gelijk één set ‘Algemene Voorwaarden Telecom’ gemaakt voor alle diensten. Deze set ‘Algemene Voorwaarden Telecom’ worden voor bepaalde diensten nog aangevuld met specifiek gerelateerde productvoorwaarden.

Op DELTA.nl/wijzigingen2018 staat een overzicht van alle wijzigingen.