Industry Wire

Geplaatst door Dept

Dept gaat in Cannes dieper in op ‘nieuw type bureau’

Op 17 juni barst Cannes Lions weer los en ook dit jaar is Dept van de partij. Hun boodschap is duidelijk; het belang van het ‘nieuwe type bureau’ dat merken een 360º experience kan bieden. De digital agency mengt zich daarmee in het jaarlijkse gesprek over creativiteit en de ontwikkeling hiervan.

Een 360º brand experience kunnen bieden door middel van digitale innovatie, vereist volgens Dept een krachtige cocktail van data, technologie en creativiteit. Deze boodschap wordt doorvertaald in de sessie, die René Verbong (Executive Creative Director) en Rens Verweij (Head of Strategy) geven op het podium van Little Black Book.

“In onze sessie gaan we dieper in op de rol die technologie kan spelen bij een persoonlijke aanpak”, vertelt Verbong. “Want mensen zijn uiteindelijk ook maar mensen, die niet in een vastomlijnde doelgroep geplaatst willen worden. Door te ontdekken wat hen drijft en hen daardoor écht te begrijpen, kunnen we ervoor zorgen dat merken een relevant onderdeel van hun levens kunnen worden, op een creatieve, data-gedreven en technologische manier.”

Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.200 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht