Geplaatst door Frankwatching

Digital Marketing Conference maakt eerste sprekers bekend

UTRECHT, 19 mei 2022 – Digital Marketing Conference, georganiseerd door Frankwatching en NIMA, heeft de eerste sprekers aan de line-up toegevoegd. Op donderdag 13 oktober 2022 staan onder meer NS, HBM Machines, Justdiggit, Diageo en Noshirt op het virtuele podium. Zij delen hun strategische marketingsuccessen en slimme online tactieken, maar ook de minder bekende verhalen over missers komen voorbij.

Digital Marketing Conference is een nieuw event over actuele ontwikkelingen in marketing in een digitale wereld. Hoe bouw je online een sterke band met je klanten op? Met aandacht voor (first-party) klantdata, content, online branding versus performance, online gedragsbeïnvloeding en ethiek.

Met deze co-creatie kiezen Frankwatching en NIMA naast trainingen, opleidingen en cursussen nu ook voor de kracht van een gezamenlijk eendaags virtueel en interactief event. Met als doel de kennis van marketeers op digital vlak verder te vergroten. Ze laten zich daarbij adviseren door gerenommeerde marketingexperts, werkzaam bij organisaties als Rijksmuseum, Zalando, Just Eat Takeaway, Synerflow, VodafoneZiggo, Rabobank, New Growth Strategies en Hogeschool van Amsterdam.

De virtuele conferentie bijwonen (én 5 maanden lang onbeperkt terugkijken) of aanhaken als partner? Kijk voor meer informatie en tickets op: http://www.digitalmarketingconference.nl/

Over Frankwatching & NIMA

Frankwatching is het grootste Nederlandse kennisplatform over én de #1 opleider in marketing en communicatie. Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is hét marketingnetwerk van Nederland en werkt samen met opleiders zoals Frankwatching om professionals te stimuleren een leven lang te blijven ontwikkelen.