Geplaatst door Marcommit

Digital Shadows door Forrester uitgeroepen tot Leader in digital risk protection-rapport

Amsterdam, 17 juli 2018Digital Shadows, expert op het gebied van digital risk management, is bestempeld als ‘Leader’ op het gebied van digital risk protection in het vandaag gelanceerde Forrester-rapport: The Forrester New Wave™: Digital Risk Protection Q3 2018. Het rapport vermeldt dat “Digital Shadows geprezen wordt door klanten voor hun ruime kennis en data van digitale risico’s. Ook het vermogen om snel een agressieve product roadmap op te leveren, inclusief een zoekfunctie voor het deep en dark web is bewijs van kundigheid.”

In het rapport worden daarnaast negen criteria genoemd waarop Digital Shadows de hoogst mogelijke prestatiebeoordeling heeft gekregen, namelijk:

• Web risk protection
  • Dark web recon
  • Digital risk analysis & review
  • Business attribution and asset mapping
  • Dashboard and UI
  • DRP breadth and depth
  • Vision and execution
  • Global reach and analysts
  • Thought leadership and strategic partnerships

Nick Hayes, lead Forrester analist van het nieuwe rapport: “Digital Shadows komt steeds dichter bij een alles-in-één-oplossing om externe blootstelling aan online risico’s te controleren en te beperken. Het rijke ecosysteem van partners, inclusief leveranciers van securitytechnologie, regionale juridische diensten en wetshandhaving, voegt nog meer waarde toe voor alle klanten.”

“Ik ben blij dat Forrester Digital Shadows heeft erkend als een Leader en met het harde werk dat ons team verricht om bedrijven over de hele wereld te beschermen tegen digitale bedreigingen”, aldus Alastair Paterson, CEO en mede-oprichter van Digital Shadows. “Onze klanten zijn enthousiast over onze SearchLight-oplossing en over de manier waarop deze waarde voor hen biedt. Dat is fantastisch om te horen.”

Een exemplaar van The Forrester New Wave™: Digital Risk Protection, Q3 2018 is hier te downloaden.

——

Over Digital Shadows
Digital Shadows geeft organisaties inzicht in externe digitale risico’s van een organisatie en de kwaadwillenden die deze organisaties bedreigen. Digital Shadows SearchLight ™ combineert schaalbare data analytics met menselijke analisten om cyberdreigingen, het lekken van gegevens en reputatierisico’s te monitoren. Digital Shadows controleert het internet voortdurend, over het zichtbare, deep en dark web, evenals andere online bronnen en creëert een realtime weergave van een organisatie en bedreigingen die voor hen relevant zijn. Voor meer informatie, bezoek www.digitalshadows.com