Ditzo en Blue Mango Interactive verlengen langlopende samenwerking

Blue Mango Interactive en Ditzo werken al sinds 2007 samen op het gebied van online marketing. Wederom is de succesvolle samenwerking verlengd in een meerjaren-overeenkomst. Dit onderstreept het vertrouwen dat beide partijen hebben in hun partnership. De focus zal de komende jaren nog meer liggen op het behalen van meetbare resultaten voor zowel branding- als salescampagnes.
Ditzo is in Nederland het voorbeeld van een bedrijf dat haar offline communicatie zo accountable mogelijk inzet ten behoeve van het behalen van online resultaat. Op deze manier is de online/offline businesscase inzichtelijk en rendabel. De succesvolle introductie van de Ditzo Zorgverzekering is een bewijs hiervan, waarbij de doelstellingen ruimschoots werden overtroffen en Ditzo werd benoemd als beste nieuwkomer in de zorgverzekeringsmarkt.
Blue Mango is één van Nederlands meest vooruitstrevende online marketingbureaus. Op basis van kennis, kunde en meetbaarheid ondersteunt Blue Mango een kleine groep grote merken bij hun online strategie, creatie en media inkoop. Het klantenportfolio van Blue Mango bestaat naast Ditzo uit Vodafone, Mars Nederland, Volkswagen, ASR Nederland, Typhone.nl en The Phonehouse.
Blue Mango is onderdeel van Greenhouse Group uit Eindhoven. Een overkoepelende digital marketing organisatie waar ruim 100 online specialisten werkzaam zijn. Naast Blue Mango maken ook Fresh Fruit Digital, We Are Blossom, Affilidirect.com en SourceRepublic onderdeel uit van de groep.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.