Industry Wire

Geplaatst door Mediatic

Domino’s Pizza’s Safe Sound wint internationale prijzen. European Excellence Awards gaan naar Mediatic, Proudly Represents en Indie Amsterdam

Londen, 7 december 2012 –  Tijdens het gala van de European Excellence Awards 2012 in Londen is de viral campagne ‘Domino’s Safe Sound’ gisteravond twee keer in de prijzen gevallen. De bureaus achter dit succes zijn Mediatic, Proudly Represents en Indie Amsterdam. De marketing campagne was twee keer genomineerd voor de prestigieuze internationale communicatieprijs. In de categorieën Food & Beverage en Best Agency Benelux liet het conglomeraat  gerenommeerde nationale en internationale concurrenten achter zich.

Safe Sound Campagne
Het door Indie Amsterdam bedachte ‘branded motorgeluid’ van de geluidloze elektrische bezorgscooters van Domino’s Pizza’s werd via een pr-campagne van Mediatic en Proudly Represents wereldnieuws. Het filmpje is te zien geweest op de Amerikaanse televisiezender CNBC en is op Youtube inmiddels al meer dan twee miljoen mensen bekeken. (Pressdoc)

Mediatic
Mediatic is een pr- en communicatiebureau, gespecialiseerd in redactionele marketing, mediatraining en contentcreatie. Het bedrijf werkt met veelal oud-journalisten, die gespecialiseerd zijn in het vertellen van het inhoudelijke verhaal van hun klanten. Door een brede kennis van on- en offline media kan Mediatic bijdragen aan meer bekendheid en een grotere autoriteitswaarde voor zijn klanten. Mediatic heette tot 5 december jl. Pers-pectief, wat sinds 2010 bestaat. Het bureau is gevestigd in Amsterdam.

Proudly Represents
Proudly Represents is het bureau van pr-expert Remco Janssen, gespecialiseerd in corporate pr voor startups & social pr voor corporates. Naast Domino\\\’s Pizza in het verleden vertegenwoordigt Proudly Represents onder andere Scoupy en 123people.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht