Geplaatst door Dorst & Lesser

Dorst & Lesser versterkt managementteam met Birgit Zuurveld

Birgit Zuurveld (32) is vanaf heden onderdeel van het managementteam van het Amsterdamse social media bureau Dorst & Lesser. In haar nieuwe rol is zij tevens aangesteld als Strategy Director. Oprichters Robert Withagen, Niels Verhoeven en Niels Oude Luttikhuis blijven onderdeel van het MT.

Niels Verhoeven: “Birgit voelt feilloos aan welke richting we op moeten met een merk in het snel veranderende social media landschap. Zij heeft de skills en ervaring om Dorst & Lesser door te laten groeien, de kwaliteit van onze werkzaamheden te waarborgen en naar een hoger niveau te tillen.”

In de vijf jaren dat Birgit nu bij Dorst & Lesser werkt, was zij al verantwoordelijk voor de social media strategieën van o.a. Renault, Transavia en Lidl. Daarnaast stuurde ze langere tijd het community en client management team aan. “Ik heb bij Dorst & Lesser mijn journalistieke ervaring kunnen omzetten tot een strategische managementfunctie. Tegelijkertijd heb ik de groei van het bedrijf, dat nieuwe keuzes durft te maken en altijd streeft naar de hoogste kwaliteit, van heel dichtbij mogen meemaken. Ik heb dan ook veel zin om samen met het team nog grotere stappen te gaan zetten”, aldus Birgit.

Dorst & Lesser bestaat inmiddels zes jaar en ontwikkelt vanaf dag één social strategieën, content en campagnes voor A-merken als Renault Benelux, Transavia en Microsoft. Het afgelopen jaar heeft het bureau ook klanten als Lidl Nederland, Rituals Benelux en Alpro Europe aan hun portfolio toegevoegd.