Industry Wire

Geplaatst door Publicis

Douglas kiest Publicis Groupe als mediapartner

Amsterdam, 9 februari 2021 – Publicis Groupe start het nieuwe jaar met de samenwerking met Douglas Nederland. Met ruim 2.400 stores en een snelgroeiend online platform is Douglas de meest toonaangevende beautyretailer van Europa. Afgelopen najaar heeft een uitgebreid pitchtraject plaatsgevonden.

Douglas streeft ernaar zich verder te ontwikkelen tot een volledig geïntegreerd beautyplatform met een netwerk van online stores en fysieke stores. Douglas vond in Publicis Groupe de ideale partner voor de juiste ondersteuning van de juiste media inzet, met name offline.

Brego Keller, COO Publicis Groupe Nederland: “Douglas is een adverteerder met een heldere strategie en een duidelijk doel voor ogen. Tijdens het pitchproces voelden we direct een goede klik met het team. Douglas profiteert optimaal van onze uitgebreide ervaring met parfums en cosmetica-merken in combinatie met onze sterke datagedreven media- en commerce-propositie. We zijn blij voor dit prachtige merk te mogen werken.”

Viva la difference!
Publicis Groupe [Euronext Parijs, FR0000130577, CAC 40] is wereldwijd marktleider op het gebied van marketing, communicatie en digitale transformatie, aangedreven door een combinatie van creativiteit en technologie. Publicis Groupe heeft zich de afgelopen jaren getransformeerd van holding tot platformbedrijf. Opererend vanuit één P&L, met één CEO, vanaf één locatie. Georganiseerd rondom schaalbare klantteams met één client lead. Een naadloze synchronisatie van creatie, media, data, PR, productie en commerce. Zo zijn wij in staat persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen en onze klanten te helpen met hun business en (digitale) marketing transformatie.

https://www.publicisgroupe.nl | Instagram: @PublicisgroupeNL | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupeNL | LinkedIn: Publicis Groupe | Youtube: Publicis Groupe

Over Douglas
Douglas is de meest toonaangevende beautyretailer in de Europese beautybranche, met ruim 2.400 stores en een snel groeiend aantal online shops in 24 Europese landen. In het boekjaar 2017/18 behaalde het bedrijf een omzet van 3,3 miljard euro. Elke dag opnieuw zetten zo‘n 20.000 Beauty Advisors zich vol enthousiasme in om haar klanten mooier en daarmee gelukkiger te maken. Douglas heeft een uitgebreid assortiment met circa 50.000 hoogwaardige producten van meer dan 650 merken op het gebied van parfumerie, decoratieve cosmetica en huidverzorging, evenals voedingssupplementen en accessoires. Met circa 40 miljoen Beauty Cardhouders heeft Douglas een van de grootste klantloyaliteitsprogramma‘s in Europa. Met vakkundig advies en unieke services zet Douglas de toon binnen de beautybranche – zowel online als offline.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht