Industry Wire

Geplaatst door Dynatrace

Driekwart CIO’s zegt dat snellere innovatie customer experience in gevaar brengt

Uit een wereldwijd onderzoek onder 800 CIO’s door Vanson Bourne in opdracht van Dynatrace blijkt dat bij 73% van de ondervraagde organisaties de behoefte aan snellere digitale innovatie de customer experience in gevaar brengt. Gemiddeld worden er bij organisaties met meer dan 1000 medewerkers per uur drie nieuwe software updates geïnstalleerd. Omdat ze de toenemende concurrentiedruk en verwachtingen van klanten willen bijhouden.

89% van de CIO’s verwacht de komende jaren nog sneller updates beschikbaar te moeten stellen, met de nodige risico’s. 64% van de CIO’s gaf toe dat ze nu al onder druk staan om een compromis te sluiten tussen sneller innoveren en de behoefte klanten een betere software experience te bieden. Het onderzoeksrapport geeft inzicht in de vijf grootste uitdagingen van CIO’s bij het versnellen van digitale innovaties.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht