Industry Wire

Geplaatst door WhizPR

Dropbox gaat voor nieuwe look and feel

Amsterdam –  Dropbox introduceert vandaag een geheel nieuwe look and feel. Het is de meest ingrijpende vernieuwing in tien jaar tijd. Het bedrijf wil met de nieuwe huisstijl onderstrepen dat Dropbox meer is dan een plek waar je documenten en bestanden opslaat. Sinds de oprichting streeft Dropbox naar betere manieren van (samen)werken om mensen te voorzien van tools die teams helpen focussen, in hun flow te blijven en hun creatieve energie te vinden.
Lees hier meer over het nieuwe design en logo.
De nieuwe uitstraling is geïnspireerd op het creatieve werk van Dropbox-klanten. Daarvoor hoef je geen kunstenaar of artiest te zijn, het gaat om het leveren van betekenisvol werk, om nieuwe ideeën die een reflectie van het eigen potentieel zijn.
Dropbox streeft ernaar om op positieve wijze de moderne werkcultuur te veranderen en vrij baan te geven aan creatieve energie.
Daarbij gaat het niet om meer werken, maar om focussen op het werk dat er werkelijk toe doet. Dat vraagt om tools die werk automatiseren. Denk hierbij aan Dropbox Smart Sync en version history en aan afleidingsvrije mogelijkheden voor teams om samen te werken, zoals in Dropbox Paper.
De vernieuwde look van Dropbox zal de komende weken overal worden geïntroduceerd, van website tot producten.
Lees hier de originele Engelstalige blogpost.
———————————
Over Dropbox
Het is de missie van Dropbox om de manier waarop mensen werken en samenwerken te vereenvoudigen. Met meer dan 500 miljoen gebruikers over de hele wereld, bouwen we aan ’s werelds eenvoudigste en meest krachtige samenwerkingsplatform. Het hoofdkantoor van Dropbox is gevestigd in San Francisco. Overige kantoren staan in Austin, New York, Seattle, Washington D.C., Dublin, Herzliya (Israël), Londen, Parijs, Sydney en Tokyo. Dropbox voert onder ander de volgende producten: Dropbox Basic, Dropbox Pro, Dropbox Business en Dropbox Enterprise. Meer nieuws op: dropbox.com/news.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht