Industry Wire

Geplaatst door We Provide

Dutchento award voor We Provide en My Jewellery

Super trots zijn we op onze Dutchento (Meet Magento) Award die we afgelopen vrijdag in ontvangst mochten nemen voor beste B2C Magento website tijdens Meet Magento 2018. Nadat we vorig jaar een tweetal awards in ontvangst mochten nemen voor Vogels.com hadden we niet verwacht dat we dit jaar, ondanks het harde werken van ons team, wederom een award zouden winnen maar dan voor my-jewellery.com

Even kort over My Jewellery

Met een merknaam die al een tipje van de sluier weggeeft, kun je misschien wel raden dat MyJewellery een (van oorsprong sieraden) label is met een enorme online community. Inmiddels is dit merk uitgebreid met accessoires en ook kleding is aan het assortiment toegevoegd. In korte tijd is My Jewellery uitgegroeid tot een vooraanstaand merk om rekening mee te houden, met een inspiratievolle webshop en een groeiend aantal winkels in Nederland.

My-Jewellery.com: de Magento B2C website van 2018

Samen met My-Jewellery hebben we hard gewerkt aan een vernieuwde webshop; een migratie van een Magento 1 naar Magento 2 webshop. Met de overstap naar een Magento 2 Commerce (Magento Enterprise) platform wordt de harde groei van dit ambitieuze merk onderstreept.

Een van de voornaamste eisen voor de ontwikkeling van de Magento 2 Commerce webshop van My Jewellery is de koppeling met het Microsoft Dynamics NAV (Navision) systeem. Oftewel een ERP-koppeling met Magento. Deze koppeling zorgt ervoor dat altijd de meest up-to-date voorraadstatus van de artikelen zichtbaar zijn in het Magento platform.

Doordat My Jewellery een grote trouwe online community heeft met honderdduizenden volgers die dagelijks worden voorzien van verse content, is de integratie van alle My Jewellery social media kanalen erg belangrijk binnen deze contentrijke Magento webshop. Bijzonder is de Instagram foto’s koppeling met Photoslurp. Deze koppeling tussen de Magento webshop en dit programma hebben we gebouwd voor een juiste afstemming.

In het designproces van de nieuwe Magento webshop voor My Jewellery was de huidige webshop het uitgangspunt. Door dit design op gebruiksvriendelijkheid en conversie te optimaliseren, is ervoor gezorgd dat het karakter van de webshop vergelijkbaar is en past bij het merk My Jewellery.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht