Geplaatst door Blauw Gras

Duvel Moortgat kiest voor Blauw Gras

Het bureau gaat zich toeleggen op digitale advertising campagnes voor de merken Duvel, Liefmans en Vedett. Door verschillende interne en externe databronnen te combineren wordt optimale relevantie opgezocht. Interesses en buitentemperatuur spelen bijvoorbeeld een rol.

Na een korte bureau werd in Blauw Gras een goede match gevonden. Saskia ter Meulen (Marketing Manager) geeft aan: “We zijn een zelfstandige familie brouwerij die veel waarde hecht aan passie en kwaliteit. Dat geldt voor onze merken, maar ook voor de werknemers in het bedrijf en de partners met wie wij in zee gaan. Deze waarden vonden wij terug bij Blauw Gras.”

Blauw Gras is uitermate verheugd met de samenwerking. “Het stond hoog op ons lijstje om voor een bierbrouwer te werken. Met de merken Vedett, Duvel en Liefmans vallen we met de neus in de boter, wat een pareltjes van merken! Daarnaast geeft deze samenwerking ons de kans om te laten zien wat een ontzettend mooie dingen je kunt bereiken met de nieuwste toepassingen en technieken op het gebied van digital advertising.” Aldus Erjon Tuenter, Medeoprichter & Operational Director van Blauw Gras.

De eerste mediacampagne loopt reeds.

Over Blauw Gras
Blauw Gras is een creative content agency met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder meer voor Burger King, Chiquita, Struik, HORNBACH Bouwmarkt Nederland, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en TranQuini.