Emailvision integreert customer intelligence in beheeroplossing voor marketingcampagnes

Emailvision introduceert een nieuwe SaaS-gebaseerde campagnebeheer-oplossing met volledig integratie van customer intelligence. Campaign Commander Enterprise Edition combineert customer intelligence en beheer van e-mail-, mobile en social marketingcampagnes. De vernieuwende mogelijkheden in Campaign Commander Enterprise Edition komen voort uit de overname van databasemarketing-organisatie smartFOCUS. Emailvision is marktleider op het gebied van on-demand e-mail-, mobile en social marketing.
Het belangrijkste criterium voor succesvolle e-mailmarketing is dat de campagne content bevat die relevant is voor de ontvanger. Dit blijkt uit het Email Marketing Benchmark-rapport 2011 van MarketingSherpa. Campaign Commander Enterprise Edition is speciaal ontwikkeld voor online marketeers en biedt uitgebreide mogelijkheden om volledig gesegmenteerde campagnes op te bouwen, gebaseerd op klantgedrag. De oplossing geeft marketeers volledige controle over klantdata en biedt hen de mogelijkheid om met behulp van customer intelligence ‘smart segments’ te ontdekken en deze direct beschikbaar te maken voor nieuwe campagnes.
Campaign Commander Enterprise Edition bevat vier geïntegreerde onderdelen die het mogelijk maken om klantgegevens eenvoudig en snel zichtbaar te maken, online campagnes via verschillende kanalen uit te voeren en key performance indicators te signaleren via een aanpasbaar marketing dashboard.
“De tijd van de ‘one size fits all’-aanpak, ligt ver achter ons”, zegt Nick Heys, CEO van Emailvision. “Intelligente marketing met hoge response rates en winstgevende campagnes is de toekomst van online marketing.”
Xavier Chauvin, CEO van Beauté Priveé: “Wij verkopen cosmetica en wel-being en het is ons streven om onze doelgroepen continu te voorzien van relevante informatie en aanbiedingen. Al tijdens onze eerste productdemonstratie zagen wij direct mogelijkheden voor nieuwe klantsegmenten en campagnes. We willen graag aan de slag met de nieuwe Campaign Commander Enterprise Edition, zodat we onze marketing-aanpak nog beter kunnen afstemmen op onze klanten.”
Amanda McCreary, eCommerce Manager bij Magic Beans, een retailbedrijf gespecialiseerd in kinderproducten: “De customer intelligence-mogelijkheden in Campaign Commander Enterprise Edition bieden ons de tools om te zien waar we nu staan, hoe onze klanten aankopen doen en contact hebben met ons. De eenvoudige ‘drag and drop’-interface biedt marketeers die niet gewend zijn om met een database te werken de mogelijkheid om zich te verdiepen in klantsegmenten. De oplossing maakt het eenvoudig om data die verscholen ligt achter onze klanten zichtbaar te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.