Industry Wire

Geplaatst door Oogst

Emerce 100: Oogst twee keer eerste

Oogst is in maar liefst twee rubrieken van de Emerce 100 uitgeroepen tot nummer 1: met 5 sterren in de categorie Digital Marketingbureaus en 5,5 sterren Analytics & Optimalisatiebureaus. In de Emerce 100 worden de beste bedrijven in de e-business 2018 bekend gemaakt.

Hoge scores in de categorieën Digital Marketing en Analytics & Optimalisatie
Oogst is een absolute koploper binnen performance marketing in de Emerce 100 en scoort al jaren bijzonder hoog in het door Motivaction uitgevoerde onderzoek onder de lezer van Emerce. In beide categorieën scoort Oogst hoog op de dimensies kennis/knowhow, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit.

Oprichter Nico Maessen: ”We waren vorig jaar al zo trots als een pauw met een eerste en gedeelde tweede plek, dit jaar trekken we die lijn nog een stukje door met twee eerste plekken. Het geeft bijzonder veel voldoening om onze ambitie en prestaties terug te zien in de waardering vanuit de markt. Ook super om te zien dat Merkle over de hele linie uitstekend scoort.”

Merkle’s People-based marketing scoort 25 sterren
Alle bureaus van Merkle Nederland scoorden goed in deze Emerce 100 editie: 5 sterren voor aFrogleap, 5 sterren voor Your Social, 4,5 sterren voor Oxyma. We stellen niet data, maar mensen centraal in de merkstrategie. People-based marketing noemen we dat. We combineren expertise, technologie en tools tot creatieve campagnes die we continu optimaliseren op basis van individuele klantervaring. We maken advertising schaalbaar 1-op-1, persoonlijk en natuurlijk GDPR-proof.

Over Emerce 100
De Emerce 100 is een imago-onderzoek onder beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business naar de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche. Het onderzoek wordt in samenwerking met Motivation uitgevoerd onder ruim 50.000 lezers van Emerce. Het totale overzicht is te vinden op emerce.nl.

Over Oogst | a Merkle Company
Oogst zet de standaard op het gebied van online branding en performance marketing. Data, technologie en de beste online professionals zijn onze hefboom voor innovatieve, integrale online marketing. In 2018 behaalde Oogst in de Emerce 100 een eerste plaats in de categorie Digital marketingbureaus én Analytics & Optimalisatiebureaus. Oogst werkt voor nationale en internationale klanten als de Goede Doelen Loterijen, HEMA, OHRA, Beter Bed, Mazda, Corendon en de Nederlandse Spoorwegen. Oogst is onderdeel van Merkle. Naast Oogst bestaat Merkle Nederland uit de gespecialiseerde bureaus: Oxyma, Your Social, aFrogleap en OFS. Met ruim 350 professionals werken we vanuit Rotterdam, Amsterdam, Breda en Dubai aan people-based marketing.www.oogstonline.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht