Geplaatst door Energiedirect

Energiedirect.nl voor derde jaar op rij winnaar beste website van het jaar

Energiedirect.nl mocht tijdens de uitreiking van Website van het Jaar 2018 op donderdagavond 22 november de award voor ‘Beste Website’ in de categorie Energie in ontvangst nemen. De Website van het Jaar verkiezing is de jaarlijkse online publieksprijs voor de beste en populairste websites, georganiseerd door Multiscope en Emerce.

Hattrick.

“Drie jaar op rij de award voor beste website mee naar huis nemen is een prestatie van formaat en ik zie deze hattrick echt als de bekroning op ons werk van de afgelopen 3 jaar,” aldus Jorrit Pijlman, Marketing Directeur energiedirect.nl.

Altijd verbeteren.

Pijlman vervolgt: “In navolging op de winst van vorig jaar hebben we een nieuwe funnel (route van bezoeker naar conversie) ontwikkeld voor onze zonnepanelen-propositie en maken we steeds meer gebruik van artificial intelligence. Waardoor bezoekers nog efficiënter en intuïtiever kunnen navigeren op de website voor de scherpste deal. Zonder poespas en lekker direct. Fijn om te zien dat onze klanten ons voor de derde keer voor deze effort beloond hebben.”