Geplaatst door Visma

Erp-cloudsoftware Visma.net verbeterd

Visma.net, cloudsoftware voor Financials, Logistics, Project Accounting en Hrm & Payroll voor het mkb en grotere bedrijven is vernieuwd en uitgebreid. Deze release van Visma.net biedt verbeterde navigatie en een menustructuur met veel nieuwe opties zodat deze naadloos aansluit bij de processen van de organisatie en de werkwijze van de gebruikers. Daarnaast bevat deze versie een interface die op basis van intensief onderzoek naar het gedrag van gebruikers en feedback van leveranciers is gemoderniseerd. De software omvat een complete erp-cloudoplossing van volledig geïntegreerde diensten die schaalbaar zijn naar de bedrijfsbehoeften.

Enkele voordelen van de nieuwe release van Visma.net:

• Verbeterd gebruiksgemak: nog minder ‘clicks’ nodig om tot de benodigde menu-onderdelen te komen, overzichtelijkere menustructuren en vensters (inclusief standaardlijstvensters)
  • Een hypermoderne omgeving die tegelijkertijd vertrouwd aandoet: met de zoekfunctie is het mogelijk via eigen zoektermen zowel op functionaliteit, proces of benodigde gegevens te zoeken
  • Flexibiliteit: een individuele menustructuur, toegespitst op wat de betreffende gebruiker nodig heeft, zelf of via de eigen beheerder eenvoudig aan te passen
  • Zakelijke inzichten: nog sneller de gewenste rapporten en analyses voorhanden, via een enkele ‘click’

Deze verbeteringen bevorderen de productiviteit van de gebruikers nog verder en nieuwe medewerkers kunnen sneller aan de slag met Visma.net.

Commercieel directeur mkb Richard Scheper: ‘De kracht van Visma.net zit hem in de combinatie van vergaande automatisering, brede flexibiliteit, rolgebaseerd en gestructureerd werken en de voordelen van cloud. In deze nieuwe versie gaan we daar weer een stap verder mee, vooral op het gebied van snelheid en gebruiksgemak. De interne zoekfunctie kan bijna de vergelijking met Google aan en de snelle toegang tot rapportages en analyses ondersteunen elke dag de business. We noemen het niet voor niets de slimste erp-cloudsoftware voor het mkb en mkb+!’

Visma.net zorgt ervoor dat juist die informatie, die voor de betreffende gebruiker relevant is, snel en gemakkelijk beschikbaar is. Met deze nieuwe release stelt Visma de gebruikers zoals altijd centraal en bewijst Visma dat werknemers met een state-of-the-art erp-cloudoplossing als Visma.net optimaal worden ondersteund en kunnen presteren.