Industry Wire

Geplaatst door Studio Studio

Esther Ris & Lars Brink lanceren Studio Studio

Het duo Esther (executive producer) & Lars (regisseur) stond voorheen aan het roer van filmproductiehuis Yung Film (Wenneker Group) en de productietak van muziekplatform XITE. Hier maakten zij campagnes voor o.a. Nike, Zalando, OneFit, Tommy Hilfiger en Tele2.

Studio Studio is een creative film production community. ‘Vanuit deze pool bouwen we teams die passen bij het type project en produceren we content voor (inter)nationale campagnes voor elk scherm’ – vertelt Esther Ris.

Flexibel productiemodel
De crisis gaf het duo kans om na te denken over een werkwijze die past bij deze tijd: een flexibeler en breder model, waar naast regisseurs ook andere creatieve disciplines (director of photography, art directors, editors, muziek, etc.) een platform krijgen en worden gekoppeld aan campagnes. ‘In deze tijd moet je gewoon super snel en flexibel zijn, Met een breder palet kunnen we voor onze opdrachtgevers flexibel down- of upscalen’.

Turbo interviews op Instagram
Uit passie voor het vak lanceren zij op Instagram een magazine STU STU MAG. Hier geven zij het woord aan local heroes & internationale filmmakers. Bevestigde namen zijn o.a. Salomon Ligthelm (NYC/Capetown), Danica Kleinknecht (LA), Stefani Soho (Berlin) en James F. Coton (Paris).

JAJEM Jenever
Het eerste wapenfeit is een commercial voor het biologische jenevermerk JAJEM met als cast o.a. Hugo Koolschijn (ITA) & Tobias Kersloot (Ares, Netflix). De campagne werd gisteravond gelanceerd met vertoning in de Stadsschouwburg in Amsterdam. Check ‘m hier: https://vimeo.com/449008320

Website Studio Studio: https://studiostudio.film

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht