Geplaatst door Expand Online

Expand Online verkozen tot NRC’s Nieuwe Helden

Het online marketing bureau staat in de top 20 Nieuwe Helden, dat onderdeel uitmaakt van NRC’s Beste Werkgevers Onderzoek.

Het NRC Beste Werkgevers Onderzoek is een wetenschappelijk verantwoord onderzoek naar goed werkgeverschap onder hogeropgeleiden. De categorie ‘Nieuwe Helden’ is vorig jaar voor de eerste keer in het leven geroepen voor kleine bedrijven vanaf 15 medewerkers.

In het onderzoek wordt gekeken naar zaken als arbeidsvoorwaarden en leerklimaat. De Nieuwe Helden hebben zaken als opleidingsmogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling hoog op de agenda staan. Daarbij wordt gekeken naar de mate waarin innovatie binnen het bedrijf centraal staat. Expand Online bewijst met deze ranking een goed arbeidsvoorwaardenpakket te combineren met een fijne werksfeer.

Tim van Vliet (Expand Online) geeft aan: “We zijn een jonge organisatie in een tak van sport die razendsnel verandert. Betrokken medewerkers, die de juiste kennis tot zich nemen om in onze wereld voorop te blijven lopen zijn voor ons enorm belangrijk. Daarbij gaan we uit van kleine, zelfsturende teams waardoor er ruimte is voor ambitie, en tegelijkertijd een familiegevoel bestaat. Het is dan ook fijn om te zien dat we op deze onderdelen goed scoren binnen het Beste Werkgevers Onderzoek.”

Het NRC Beste Werkgevers Onderzoek bestaat ruim tien jaar en wordt in samenwerking met SatisAction georganiseerd. Het volledige overzicht van de resultaten is hier (http://www.beste-werkgevers-onderzoek.nl/) te vinden.