Expedia hernieuwt affiliate marketing-overeenkomst met Tradedoubler

Volgens onderzoek van EuroMonitor groeit de Westeuropese online reisbranche met gemiddeld 6 procent per jaar.
”De reiswereld is een van Tradedoubler’s <http://www.tradedoubler.com/nl-nl/> sterkste marktsegmenten. We zijn er dan ook trots op dat we de samenwerking met Expedia en Hotels.com, die in Nederland al sinds 2004 loopt, nu verlengen en uitbreiden”, zegt Joost Hagesteijn, managing director van Tradedoubler Nederland. ”Onze lange samenwerking zorgt dat we ambitieuze doelen kunnen stellen en tegelijkertijd het netwerk voortdurend ontwikkelen en vernieuwen. De samenwerking is internationaal en wij breiden uit naar nieuwe markten, ontwikkelen het mobiele kanaal, en bouwen van nieuwe tools en technologie voor uitgevers. Na de sterke groei van de laatste jaren, verwachten wij het programma in de aanloop naar de zomerpiek naar het volgende niveau te tillen”, aldus Hagesteijn.
”Tradedoubler’s technologieplatform heeft zich als zeer effectief bewezen en we gaan er vanuit dat hun aanpak om het uitgeefaanbod in het netwerk te diversifiëren ons helpt om nieuwe klanten te bereiken en nieuwe omzet aan te boren”, zegt Sabrina Fiorini, verantwoordelijk voor de Europese partnermarketing van Expedia Worldwide.
”De mogelijkheden die Tradedoubler heeft om zijn netwerk aan te zetten tot meer verkeer via mobiel, en de mogelijkheden om het koopgedrag, de patronen
en de trends te analyseren, zijn waardevol voor de groei van Hotels.com in het steeds belangrijker mobiele kanaal”, zegt Josie Shah, verantwoordelijk voor de affiliate-samenwerkingen van Hotels.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.