Geplaatst door Shock Media B.V.

FD Gazellen 2018 – Shock Media behoort wederom tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland

Vandaag werden wij gebeld door het FD, het Financiële Dagblad. Shock Media is FD Gazelle 2018 en genomineerd voor de FD Gazellen Awards 2018! We behoren inmiddels voor het zesde jaar op rij tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Hier zijn we natuurlijk enorm trots op!

Om in aanmerking te komen hanteerde het FD dit jaar extra zware criteria.
Bedrijven moeten in ieder geval drie jaar ononderbroken een omzetgroei van tenminste 20% per jaar behalen, financieel gezond zijn, een positief netto resultaat hebben en aan nog vele andere criteria voldoen. Om daarnaast ook daadwerkelijk te worden genomineerd weegt het FD de cijfers van vele bedrijven af en worden alleen de allersnelst groeiende bedrijven genomineerd.

Shock Media is een Managed Hoster uit Almelo en verzorgt de hosting van tienduizenden websites en webapplicaties voor het MBK, overheid en multinationals. Inmiddels heeft Shock Media klanten over heel de wereld en heeft met haar nuchtere Twentse mentaliteit Almelo op de digitale wereldkaart gezet.

Op 15 november 2018 wordt er in de Deventer Schouwburg een feestelijke prijsuitreiking gehouden waar we onze prijs in ontvangst mogen nemen.

Alain Gotz, CEO Shock Media:

“Hoewel wij elk jaar groeien als kool, is het ook elk jaar weer spannend of het genoeg was voor de criteria van het FD. Het was dan ook geweldig toen vandaag de telefoon rinkelde en te vernemen dat wij voor maar liefst het zesde jaar op rij weer een FD Gazelle zijn! Het bevestigt dat wij al vele jaren de juiste koers varen en onze concurrentie ver achter ons weten te houden. En zoiets bereik je natuurlijk niet alleen, het is een groot compliment voor ons gehele team van de beste professionals in onze branche!”

Vragen?
Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met Kevin Roelofs.
kevin@shockmedia.nl | 0546 714360
Of bezoek de website: www.shockmedia.nl