FD Mediagroep kiest Tomorrowmen™ als strategische partner in digitale marketing

GRONINGEN, 11 april 2023 – Tomorrowmen™ is na een intensief pitch traject de nieuwe digitale marketing partner van FDMG. Het toonaangevende media-collectief in het zakelijke spectrum, met onder andere Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio en Listn in haar portefeuille, kiest Tomorrowmen™ als agency om samen de strategie voor haar digitale kanalen vorm te geven. Het Groningse bureau gaat voor alle merken binnen FDMG full-funnel aan de slag met SEA, social campagnes, programmatic-advertising en de synergie tussen deze kanalen.
Veel vertrouwen
Emin Welibekov van FD Mediagroep zegt veel vertrouwen te hebben in Tomorrowmen™. “Ze hebben duidelijk goede specialisten werken, die ons wisten te overtuigen. We hebben veel vertrouwen dat de proactiviteit en werkcultuur van Tomorrowmen tot een vruchtbare samenwerking gaat leiden. Ze positioneren zich met een mentaliteit ‘Kan niet bestaat niet’ en dat spreekt ons heel erg aan. Het team is open, energiek en meedenkend. De innovatieve kijk op de toepassing van tech en data maakte tijdens de pitch een positieve indruk op ons. Een mooie basis om samen onze online impact verder uit te bouwen.”
Betekenisvolle klant
Ook Tomorrowmen™ is enthousiast over de samenwerking. De snelgroeiende agency noemt FD Mediagroep een speciale en betekenisvolle klant, niet in de laatste plaats vanwege haar rol in het medialandschap. Account Director Max Straatsma: “FDMG is de absolute marktleider in business media, met merken die een toonaangevend imago hebben opgebouwd. Het is aan ons om al die merken los van elkaar te laten floreren en hier tegelijkertijd slimme, crossmediale koppelingen tussen te leggen. Daar liggen enorm veel kansen, wij zijn er trots op dat we FDMG daar na een uitgebreid pitchtraject van hebben overtuigd. Het bewijst dat onze holistische aanpak werkt en gewaardeerd wordt.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.