Geplaatst door Filemaker

FileMaker helpt business teams bij het maken van apps op maat

De tweede handleiding uit een driedelige reeks voor het ontwikkelen van apps op maat op het FileMaker Platform is vandaag verschenen. Het gratis educatieve e-book zorgt ervoor dat ieder ontwikkelteam snel en eenvoudig aan de slag kan met het bouwen van apps op maat. Deze custom apps bieden teams binnen een organisatie de mogelijkheid om efficiënter samen te werken en zijn specifiek afgestemd op de wensen en behoeften van het bedrijf.

In slechts drie stappen kan een organisatie een app op maat bouwen voor business teams. Allereerst moeten de benodigde gegevens worden georganiseerd, vervolgens de gebruikersinterface en workflow worden ontworpen om tot slot de beveiliging te configureren. In het eerste e-book uit de serie stond het planningsproces voor een custom app centraal. Uitgangspunt van dat proces vormt een ontwikkelplan waarin doelstellingen worden bepaald, gebruikersscenario’s worden geïdentificeerd, vereisten worden gedefinieerd en waarin integratie, beveiliging en implementatie worden besproken. In de vandaag verschenen handleiding staat het ontwikkelproces centraal.

Ive Defaix is countrymanager voor de regio Benelux bij FileMaker, Inc. en zegt: “Apps op maat zijn snel en eenvoudig te bouwen en te implementeren. De potentiële kostenbesparingen zijn enorm. Met apps op maat verminderen gebruikers het aantal handmatige processen, voorkomen fouten bij gegevensinvoer en reduceren het aantal inefficiënte taken. We hebben deze reeks handleidingen ontwikkeld om het proces van het ontwikkelen van een custom app helder in beeld te brengen en bedrijven te begeleiden bij het plannen, maken en implementeren van apps op maat.”

Kijk hier om het tweede e-book te downloaden: http://info2.filemaker.com/customapps_guide_create_lp.html?language=NL&CID=701i0000001Lrkq