Fleetmatics breidt lokale team uit met benoeming Country Marketing Manager Nederland

Utrecht — 18 februari 2015 – Fleetmatics Group PLC (NYSE: FLTX), de toonaangevende leverancier van fleet management-oplossingen, stelt Jan Willem Doornbos aan als Country Marketing Manager Nederland. Deze aanstelling maakt deel uit van de opening van een Fleetmatics-vestiging in Nederland. Door de snelle lokale groei van Fleetmatics is de centrale vestiging in Utrecht noodzakelijk om de markt goed te kunnen bedienen en klanten te voorzien van persoonlijk contact.
Als Country Marketing Manager Nederland is Doornbos verantwoordelijk voor het verder uitrollen en versterken van Fleetmatics in de Nederlandse markt. Ook is hij aangesteld als raadslid binnen de Raad van Deelnemers van Stichting Keurmerk RitRegistratieSystemen, die Fleetmatics recentelijk gecertificeerd heeft. Doornbos bekleedde hiervoor de rol van Country Manager Benelux bij Copernica Marketing Software en speelde jarenlang hockey op het hoogste niveau.
“Het versterken van Fleetmatics’ positie in de Nederlandse markt beschouw ik als een uitdaging die ik samen met mijn team graag aanga”, zegt Doornbos. “De functie van Country Marketing Manager Nederland bij het succesvolle, beursgenoteerde Fleetmatics is voor mij een prachtige kans met internationale doorgroeimogelijkheden.”
“Sinds onze introductie in de Nederlandse markt op 1 januari 2014 is Fleetmatics in Nederland hard gegroeid”, zegt Derek Bryan, Vice-President Sales Europe van Fleetmatics. “De komst van Jan Willem Doornbos als nieuwe Country Marketing Manager Nederland geeft Fleetmatics de kans nog beter te voldoen aan de behoeften van de lokale markt.”
##
Over Fleetmatics Group PLC
Fleetmatics Group PLC is wereldwijd een toonaangevend leverancier van fleet management-oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen. Het bedrijf levert zijn oplossingen als Software-as-a-Service (SaaS). Ondernemingen gaan met de Fleetmatics-oplossing de uitdagingen aan rondom het beheren van lokale wagenparken en vergroten hiermee de productiviteit van hun mobiele personeelsbestand door actiegerichte, zakelijke data te halen uit realtime en historische voertuig- en bestuurdersgegevens. De intuïtieve, kosteneffectieve en webgebaseerde oplossingen van de Fleetmatics Group bieden wagenparkbeheerders inzicht in locatie, brandstofgebruik, snelheid, afgelegd aantal kilometers en andere meetbare data over werknemers die regelmatig onderweg zijn. Dit stelt hen in staat tot het verlagen van operationele en kapitale kosten en het verhogen van inkomsten. Fleetmatics heeft sinds 30 september 2014 meer dan 24.000 klanten wereldwijd, 523.000 voertuigen maken gebruik van de Fleetmatics-oplossingen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.