Fleurop: Altijd en overal bloemen bestellen en betalen met MyOrder

Met je smartphone bloemen bestellen én betalen? Dat is vanaf nu mogelijk door de samenwerking tussen Fleurop en MyOrder. Of je nu onderweg bent of thuis op de bank zit, vanaf vandaag kan er bij 1138 Fleurop-bloemisten besteld en betaald worden via de MyOrder-app.

Fleurop biedt door deze samenwerking een 24/7 verkoopkanaal voor klanten. Op elk moment van de dag, overal in Nederland, kunnen klanten nu eenvoudig een boeket bestellen en betalen met hun smartphone. MyOrder biedt de mogelijkheid om een boeket te laten bezorgen of af te halen bij een Fleurop-bloemist naar keuze.

“We vinden het belangrijk betrokken te zijn bij vernieuwende initiatieven zoals MyOrder. Het betaallandschap verandert snel. Bestel- en betaalgemak op elk moment en elke plek is iets dat steeds belangrijker wordt voor de klanten van iedere retailer”, stelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur Fleurop Interflora Nederland BV. “Met MyOrder kunnen we onze dienstverlening dichter bij de klant brengen. Daarom leveren we ook graag ons aandeel in de ontwikkeling en implementatie van de app. We trekken samen op met Rabobank in dit proces en wij leveren graag onze bijdrage om MyOrder tot een succes te maken.”

De MyOrder-app is beschikbaar via de App Store of Google Play.

MyOrder werd in 2008 opgericht door de ondernemer Thomas Brinkman (1983). MyOrder maakt het gemakkelijker en leuker om iets te kopen. Dat doet MyOrder op een manier die klanten vertrouwen geeft. Sinds augustus 2012 heeft Rabobank Nederland 80% van de aandelen van MyOrder in handen genomen. Met de MyOrder app is het mogelijk om mobiel te bestellen en te betalen in restaurants, in de bioscoop, bij het parkeren en in andere branches. Zo kunnen consumenten gemakkelijk betalen en bedrijven een nieuwe betaalstroom ontwikkelen.