Geplaatst door FuturumShop

FuturumShop wint webshop award

FuturumShop heeft wederom de ‘ABN AMRO Webshop Award Nederland’ gewonnen in de categorie ‘Fietsen’. FuturumShop laat daarmee Bike Totaal, Profile en Stella Fietsen achter zich.

Honderd retailers maakten kans op één of meerdere categorieprijzen. In de afgelopen maanden hebben ruim 240.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeeld. FuturumShop werd in de categorie ‘Fietsen’, net als in 2019, als beste beoordeeld.

Goede service is de basis

In een periode waarin online retailers een enorme groei doormaken, hebben de webshops ook te kampen gehad met beperkte beschikbaarheid van producten bij leveranciers. “Deze ontwikkelingen hebben veel druk gelegd op onze klantenservice- en magazijnmedewerkers. Dat wij in deze periode ons servicelevel op dit hoge niveau hebben weten te houden is iets waar ik enorm trots op ben. Dat we net als vorig jaar weer hebben gewonnen, geeft aan dat onze klanten, de wielrenners en mountainbikers in Nederland en België, ons graag weten te vinden”, aldus oprichter Harmen van der Meulen.

——————————
Noot voor de redactie, niet voor publicatie: