Geplaatst door Content Guru B.V.

Gartner positioneert Content Guru voor de vierde keer als Challenger Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) in West-Europa

Gartner, ’s werelds toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau, heeft opnieuw onderzoek gedaan naar 10 Contact Center as a Service aanbieders in West-Europa op basis van criteria als ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’. Content Guru is voor het vierde jaar op rij gepositioneerd als Challenger in het 2018 Magic Quadrant voor Contact Center as a Service in West Europa.

Gartner Critical Capabilities rapport
Daarnaast is Content Guru geanalyseerd in Gartners rapport 2018 Critical Capabilities, dat kijkt naar het wereldwijde CCaaS-landschap en een dieper inzicht biedt in het product- en serviceaanbod van leveranciers. In het Critical Capabilites-rapport van dit jaar staat Content Guru als eerste gepositioneerd met 3,5 uit 5 in de categorie ‘High-Volume Call Center’ en heeft de op één na hoogste beoordeling in ‘Customer Engagement Center’, ‘Agile Contact Center’ in ‘West-Europa’.
Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Hiermee zijn organisaties op elk gewenst moment van de dag optimaal bereikbaar. Met het storm-platform kunnen organisaties door middel van één applicatie via meerdere kanalen communiceren met hun klanten (via telefoon, chat, sms, mail als ook online zoals Twitter). In Nederland heeft Content Guru klanten als Credit Agricole, Feenstra, Engie, MoneYou, Raet, G4S en nog vele anderen.

Martin Taylor, Global CMO van Content Guru
Martin Taylor merkte op: “Het Magic Quadrant van dit jaar heeft, in vergelijking met het jaar ervoor, Content Guru verder zien groeien op het gebied van visie, terwijl ook de capaciteit om uit te voeren hoger is. Dit vinden we een fantastisch resultaat. 2018 Was wederom een uitstekend jaar voor Content Guru, met een substantiële omzet groei en met de groei van het team waardoor onze aanwezigheid in Azië-Pacific, West-Europa en Noord-Amerika is toegenomen. De omnichannel CCaaS-markt blijft ongekend snel groeien, en we kijken ernaar uit om onze portfolio verder te laten groeien en voort te bouwen op nieuwe en opwindende internationale kansen, waarmee we onze positie als wereldwijde leider in oplossingen voor klantencontact in 2019 zullen consolideren. ”

Michael van den Brink, Country Manager van Content Guru Nederland
“We zijn blij met de erkenning van Gartner om ons wederom als Challenger te positioneren binnen het Magic Quadrant. Maar wij zijn extra trots dat onze klanten en de analisten van Gartner ons ook beloond hebben met de hoogste positionering op het gebied van CCAAS oplossingen in West-Europa met de service scores 3,5 van de 5! Met onze jarenlange ervaringen met cloud en klantcontact en met ons geweldige team in Nederland die klantcontact in hun DNA heeft helpen wij onze klanten elke dag weer verder om hun customer experience te verbeteren.”