Geplaatst door Box

Geheel vernieuwde Box Notes maakt realtime samenwerking eenvoudiger dan ooit

Amsterdam, 25 januari 2017 – Box, Inc. (NYSE: BOX) heeft vandaag baanbrekende updates voor Box Notes uitgebracht, een tool voor realtime samenwerking tussen teams die direct is geïntegreerd in Box. Het vernieuwde Box Notes is nu beschikbaar en biedt een gestroomlijnde webomgeving waarin in een enkel browservenster eenvoudig notities kunnen worden gemaakt, bewerkt en bekeken. Bovendien is er nu ook een aparte desktopapplicatie beschikbaar voor Mac en pc. Hiermee biedt Box Notes krachtige functies voor samenwerking en beveiliging waarop meer dan 69.000 Box-klanten elke dag vertrouwen.

“Box is de plek waar al uw werk samenkomt en realtime samenwerken is een essentieel onderdeel van de manier waarop organisaties vandaag de dag functioneren,” aldus Aaron Levie, medeoprichter en CEO van Box. “Met het vernieuwde Box Notes wordt het heel eenvoudig om ideeën vast te leggen, notities te maken en informatie te delen, terwijl gebruikers gelijktijdig kunnen profiteren van de zakelijke functies van Box op het gebied van compliance, beveiliging en dataopslag.”

Momenteel gebruikt bijna 40% van de Fortune 500 Box Notes voor veilige en flexibele realtime samenwerking. Bedrijven en organisaties zoals GE, Astra Zeneca, Schneider Electric, de universiteit van Indiana en ASPCA maken gebruik van Box Notes om het voor teams eenvoudiger te maken om synchroon, veilig en productief te werken, waar ter wereld ze zich ook bevinden.

De nieuwe Box Notes-functies:

• Een intuïtieve nieuwe webapplicatie voor snelle samenwerking. De Box Notes-webomgeving is in een nieuw jasje gestoken met als uitgangspunt een zijbalk waarmee notities kunnen worden geopend, inclusief notities die in Box als favoriet zijn gemarkeerd of recent zijn bewerkt. Met alle recente en favoriete notities op een plek hoeft Box Notes niet te worden verlaten om in Box-mappen te zoeken naar notities of meldingen.
  • Een nieuwe desktopapplicatie voor Mac en pc. Het vernieuwde Box Notes biedt dezelfde functies van de Box Notes-webomgeving ook in een aparte applicatie voor de desktopcomputer, waardoor met een klik toegang wordt verkregen tot alle notities. In de toekomst zal het ook mogelijk zijn om notities in Box Notes offline te bewerken, zodat plotselinge goede ingevingen altijd kunnen worden vastgelegd. Zodra er weer verbinding is met internet, worden alle bewerkingen gesynchroniseerd met Box zodat iedereen over de meest recente versie beschikt.

“Box Notes is een onmisbare applicatie voor Lennar en omdat het volledig is geïntegreerd in Box gebruiken we de tool voor praktisch alles: van items bewerken, wekelijkse salesupdates samenvoegen tot notities maken tijdens vergaderingen,” aldus Lara Knight van Lennar Corporation. “We zijn blij om te zien dat de focus van Box blijft liggen op nieuwe functies en updates voor Notes, zoals de nieuwe webomgeving en desktopapplicatie. Met deze functies worden onze werknemers nog productiever.”

Box Notes is uitgebracht in 2013 en werd in 2014 beschikbaar voor mobiele apparaten. Box Notes bevat handige beheertools, zoals de mogelijkheid om tabellen, checklists en genummerde lijsten te maken, evenals onmisbare samenwerkingsfuncties zoals versiegeschiedenis, aantekeningen en de mogelijkheid om in realtime te zien wie er een notitie bekijkt of bewerkt. Box Notes is ontwikkeld op basis van het enterprise contentplatform van Box en biedt daardoor krachtige samenwerkingsfuncties, zoals taakbeheer, workflowautomatisering, opmerkingen en realtime meldingen, plus geavanceerde beveiligings- en beheerfuncties, zoals gereguleerde machtigingen, met wachtwoord beveiligde content en gebruiksstatistieken.

“Een van de meest voorkomende ergernissen onder werknemers is de complexiteit van het werken met te veel verschillende applicaties,” zei Alan Lepofsky, VP en Principal Analyst, Constellation Research. “Door het delen en bewerken van bestanden samen te brengen in één gebruikersomgeving, wordt het voor mensen eenvoudiger om content te creëren, te vinden en te delen.

Meer informatie over het vernieuwde Box Notes is te vinden op Box Blog.

Prijzen en beschikbaarheid

De nieuwe Box Notes-web- en desktopapplicatie zijn vanaf vandaag beide voor klanten beschikbaar zonder extra kosten. De offlinefunctie wordt later dit jaar toegevoegd.

Info over Box

Box (NYSE: BOX), opgericht in 2005, verandert de manier waarop mensen en organisaties samenwerken zodat ze hun grootste ambities kunnen verwezenlijken. Als toonaangevend contentplatform voor ondernemingen helpt Box meer dan 69.000 bedrijven, waaronder AstraZeneca, General Electric, P&G en The GAP met veilige toegang tot en beheer van hun bedrijfskritische informatie in de cloud. Box heeft haar hoofdkantoor in Redwood City, Californië, en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar http://www.box.com/