Geplaatst door Gemalto

Gemalto reikt awards uit tijdens partnerevent

Deze maand organiseerde Gemalto weer het jaarlijkse partnerevent. Dit keer op een prachtige locatie aan de Maarsseveenseplassen. Tijdens het event werden de partners op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen en ‘ins and outs’ rondom Gemalto en cybersecurity. Ook werden er drie awards uitgereikt aan de partners die op een bepaald vlak boven zichzelf en de andere partners zijn uitgestegen gedurende het afgelopen jaar. Hieronder vertelt Thijs Claassens, Channel Manager Nederland bij Gemalto, waarom deze drie partners de awards hebben verdiend.

Best New Cipher Partner 2017: ACA IT

ACA IT heeft in 2016 een enorme groei doorgemaakt en daardoor in hoge mate bijgedragen aan het resultaat van Gemalto IDP. Claasens licht toe: “ACA IT heeft eigen technische mensen getraind om klanten professioneel te kunnen assisteren. Daarnaast zijn ze zeer klantgericht en innovatief. Zo is ACA IT een van de eerste partners in Nederland die al hun klanten heeft overgezet op Usage Based Billing om zo ook kleinere klanten te kunnen voorzien van het maandelijkse model met facturatie achteraf. Door deze klantgerichte en innovatieve instelling heeft ACA IT zichzelf met Gemalto sterk in de markt gezet en is de ‘Best New Cipher Partner’ meer dan verdiend.”

Gemalto Distributor Partner 2017: Exclusive Networks

Exclusive Networks handelt snel en nauwkeurig orders af. “De sterke betrokkenheid en flexibiliteit van Exclusive Networks heeft er voor gezorgd dat steeds meer resellers kozen om via hen te bestellen, waardoor ze afgelopen jaar een significante groei doormaakten”, zegt Thijs Claassens. “Exclusive Networks heeft een sterke technische ondersteuning, die de resellers het vertrouwen geeft om Gemalto oplossingen aan te bieden bij hun klanten. Bovenal heeft Exclusive Networks zich kunnen onderscheiden door wereldwijd als eerste distributeur het Usage Based Billing mogelijk te maken. Door pionier te zijn in deze flexibele houding naar de klanten toe, is het gelukt om klanten te behouden en nieuwe klanten voor Gemalto te laten kiezen.”

Gemalto Cipher Partner 2017: IP4Sure

IP4Sure is een constante factor als het gaat om de hoge afname van Gemalto IDP. Claasens over IP4Sure: “Met name de sterke kennis en technische ondersteuning maken dat IP4Sure er met kop en schouders boven uit steekt als reseller. Door deze continuïteit en betrouwbaarheid weet IP4Sure veel klanten voor zich te winnen. Ook wist IP4Sure door het hoge kennisniveau en kordate optreden al meer dan eens Gemalto te challengen om het algehele niveau nog hoger te krijgen.”