Industry Wire

Geplaatst door Genesys

Genesys ondersteunt Oracle Cloud Infrastructure voor PureEngage

Naarden, 4 oktober 2017 – Genesys® (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, kondigt aan dat Genesys PureEngage nu beschikbaar is voor klanten met een Oracle Cloud Infrastructure. Bedrijven profiteren zo van de krachtige integratie van Genesys PureEngage met Oracle Customer Experience (CX), CRM en Analytics.

Gezamenlijke klanten krijgen één beeld van de customer lifecyle binnen alle afdelingen (marketing, sales, service) en ondersteuning voor vergaande integratie van telefonie en IT. De combinatie van de functionaliteit van PureEngage voor omnichannel customer management en samenwerking van medewerkers met de mogelijkheden van Oracle Cloud Infrastructure voor het toewijzen en schalen van cloud resources maakt dat organisaties kunnen kiezen voor het voor hen beste toepassingsmodel.

Testen op grote schaal
De certificeringsinstallatie omvat bijna 50 PureEngage-applicatiemodules draaiend op Oracle Cloud Infrastructure op een schaal van 25.000 agenten. De testen zijn uitgevoerd door Genesys Professional Services en Genesys Engineering and Quality Assurance, gebruikmakend van de faciliteiten en ondersteuning van Oracle.

De Genesys-oplossing, PureEngage, is een omnichannel customer engagement suite waarmee wereldwijd bedrijven superieure en concurrerende experiences leveren – met realtime, contextuele journeys, routering van wereldklasse en digitale transformatie op iedere schaal. PureEngage is beschikbaar onpremise en in de cloud en is uitgebreid aanpasbaar door middel van open API’s en webstandaarden. Voor meer informatie over PureEngage: http://www.genesys.com/platform/cloud/pureengage.

De Oracle Cloud biedt complete Software-as-a-Service (SaaS)-applicaties voor ERP, HCM en CX plus het allerbeste database Platform-as-a-service (PaaS) en Infrastructure-as-a-Service (IaaS) vanuit datacenters in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Voor meer informatie over Oracle (NYSE:ORCL): oracle.com.

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Over Oracle PartnerNetwork
Oracle PartnerNetwork (OPN) is het partnerprogramma van Oracle dat partners voorziet in een gedifferentieerd voordeel in het ontwikkelen, verkopen en implementeren van Oracle-oplossingen. OPN biedt resources voor het trainen en ondersteunen met gespecialiseerde kennis van de producten en oplossingen van Oracle’s groeiende portfolio, partnernetwerk en verkoopkansen. Belangrijk voor de laatste verbeteringen van OPN is de mogelijkheid voor partners om erkend en beloond te worden voor hun investering in Oracle Cloud. Partner van Oracle kunnen hun expertise en klantsuccessen met Oracle Cloud differentiëren via het OPN Cloud programma – een innovatief programma dan de bestaande OPN-programmaniveaus aanvult met lagen van erkenning en groeiende voordelen voor partners die werken met Oracle Cloud. Voor meer informatie bezoek: http://www.oracle.com/partners  

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht