Industry Wire

Geplaatst door Genesys

G-NINE: het Genesys Customer Experience Platform van de toekomst

Naarden, 23 mei 2017Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, lanceert G-NINE tijdens CX17 Indy (#CX17INDY), de gebruikersconferentie in de U.S.

G-NINE leidt de volgende evolutie voor het omnichannel platform dat bedrijven van iedere omvang helpt om keer op keer fantastische customer experiences te leveren.

“G-NINE is een innovatief framework dat richting geeft aan alles wat Genesys te bieden heeft en dat vooral zorgt dat organisaties profiteren van de digitale CX-revolutie,” zegt Merijn te Booij, chief marketing officer van Genesys. “G-NINE is het antwoord op de vraag van klanten om eenvoudige, effectieve en gepersonaliseerde service, maar ook op die van organisaties die moeite hebben om het gedrag en de verwachtingen van de klant bij te houden, en al helemaal het tempo en de kosten van technologische innovatie.”

Het Genesys Customer experience plaftorm zorgt voor compleet customer journey management door het combineren van ondersteuning van digitale transformatie met uitgebreide, intelligente functies, de finesse van de menselijke inbreng en de functionaliteit om organisaties op de slimste manier zaken te laten doen.

De initiële G-NINE-innovaties zijn onder andere:

  • Smart App Automatisering – Genesys is de eerste en enige leverancier die een geautomatiseerd platform levert met meer dan 80 voorgedefinieerde micro-applicaties voor spraak en digitale selfservice, gericht op efficiëntere bedrijfsvoering en een betere customer experience.
  • Asynchrone Messaging – Maakt de contact center supportmogelijkheden voor customer conversation ook beschikbaar voor asynchrone messaging: via Genesys Hub op populaire kanalen als Facebook Messenger, Slack, Skype en WeChat.
  • Next Generation Engagement –Breidt de customer experience uit van de traditionele communicatiekanalen (zoals spraak, email, chat, social media, enz.) naar het Internet of Things (IoT), daarbij realtime bepalend wat de beste actie is gegeven de context van de gebruiker, de beschikbare resources, het klantprofiel en de organisatie-doelstellingen.
  • Bring-Your-Own-Bot – Met Genesys kunnen bedrijven hun eigen bots (zoals die bijvoorbeeld draaien via IBM Watson) aan laten sluiten op het customer experience platform. Die gaan naadloos samen met de eigen Genesys artitificial intelligence (AI) en machine-learningsystemen om de customer interactions op alle kanalen beter te begrijpen en continu slimmer te maken.
  • Maak kennis met Kate – Genesys zet specifiek op customer service gerichte AI in de markt in de vorm van ‘Kate’, het personifieerde AI-ecosysteem van Genesys. Kate is puur gericht op het leveren van een fantastische customer experience en gebruikt daarvoor haar eigen micro-apps en spraak- en tekstanalyse. Kate brengt de mogelijkheden samen van Blended AI, zoals Salesforce Einstein voor CRM en IBM Watson voor Big Data, en combineert daarmee de kracht van automatisering met menselijke inbreng.

Eén visie op CX, drie complementaire producten

Het Genesys Customer Experience Platform bestaat uit drie, elkaar aanvullende producten die buitengewone customer experience mogelijk maken voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen.

  • PureEngage™  is de enige omnichannel customer engagement suite voor internationale bedrijven voor het leveren van concurrerende, superieure experiences en digitale transformatie op iedere schaal.
  • PureConnect™ is een bewezen multichannel engagement oplossing met uitgebreide diensten voor middelgrote en grote organisaties, beschikbaar zowel onpremise als in de cloud.
  • PureCloud by Genesys™ is een unified, all-in-one oplossing voor customer engagement en samenwerking voor medewerkers, die eenvoudig in gebruik is, snel toepasbaar en gebouwd voor snelle innovatie.

“Onze technologie is zo gebouwd dat organisaties gemakkelijker en effectiever met mensen kunnen communiceren en tegelijk slimmer werken. Er is geen andere oplossing met de uitgebreide en rijke functionaliteit van G-NINE en de bewezen om die te garanderen,” zegt Te Booij van Genesys. “Het zal eenvoudigweg de krachtigste customer experience oplossing zijn die beschikbaar is in de markt.”

Lees meer over Genesys Omnichannel Oplossingen

Bekijk de video en kom meer te weten over G-NINE.

  • DOWNLOAD een complimentary copy van het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Voor het negende achtereenvolgende jaar is Genesys het verste gepositioneerd in het Leader-kwadrant voor ‘completeness of vision’ en dit jaar ook in totaal het hoogst genoteerd voor ‘ability to execute’.
  •  REGISTREER voor CX17 Brussels van 7-9 juni (#CX17BRUSSELS), gericht op het belang van de menselijke invloed in een steeds digitalere wereld.

 

====

About the Magic Quadrant

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht