Geplaatst door Event Planner Academy

Het grootste online event voor event planners op 30 en 31 mei

Op 30 en 31 mei organiseren de oprichters van de Event Planner Academy een tweedaags event. Het grootste online event voor event planners die nog betere zakelijke events willen organiseren!

Met maar liefst 17 sprekers en 19 sessies op 30 en 31 mei van 10 tot 17 uur, is dit het grootste online event in Nederland voor organisatoren van business event.

“Van die events die een beetje inspireren of die onderwerpen lichtjes aanraken kennen we nu wel. Wij gaan voor actie in de taxi. Écht praktisch en activerend. Na deze twee dagen weet je direct wat je te doen staat om een ijzersterk business event te organiseren!” vertelt Melanie Westdijk, de initiatiefnemer van dit idee.

Samira vult aan: “Met dit sterke, inhoudelijke programma hopen we ook een verandering teweeg te brengen in hoe we in Nederland zakelijke evenementen organiseren. Het kan echt veel effectiever en minder stoffig voor zowel het bedrijf die het organiseert als de bezoeker.”

In twee dagen krijgen event planners niet alleen inspiratie en praktische tools om hun eigen werk beter te kunnen doen, maar ook om naar hun baas of opdrachtgever te stappen om ze zover te krijgen af te stappen van verouderde aanpakken die allang niet meer werken.

Het zal waarschijnlijk nog een aantal jaren duren verwachten Samira en Melanie, maar uiteindelijk streven we ernaar dat diezelfde bazen en opdrachtgevers meer durven te vernieuwen en experimenteren en vooral hun team het vertrouwen te geven hiermee aan de slag te gaan.

Voor mensen die een sessie missen of alles willen terugkijken, is het mogelijk om een all-access ticket te kopen om naderhand alle opnames terug te kijken.

Bekijk het programma en meld je gratis aan via https://www.eventplanningdays.nl.