Geplaatst door Traffic4U

G-Star kiest opnieuw voor samenwerking met Traffic4u

Goed nieuws voor Traffic4u! Na een spannende pitch strijd heeft modemerk G-Star opnieuw gekozen voor Traffic4u en is het online marketing bureau ook de komende periode mede verantwoordelijk voor de online marketing strategie van het van oorsprong Nederlandse modemerk.

Al vanaf 2012 is Traffic4u strategisch partner van G-Star op het gebied van online marketing. Traffic4u, onderdeel van IPG Mediabrands, was de afgelopen jaren in samenwerking met de E-commerce afdeling van G-Star verantwoordelijk voor de online marketing strategie en executie in maar liefst 52 landen. En met succes, want G-Star haar omzet uit online zat de afgelopen jaren sterk in de lift.

Richard Smoorenburg, CEO van Traffic4u: “We zijn ontzettend blij dat G-Star ons ook voor de komende jaren het vertrouwen heeft gegeven om te fungeren als haar strategisch partner. Dit is het resultaat van een jarenlange intensieve samenwerking tussen ons team en het online marketing team van G-Star, waarin we al veel hebben bereikt. Maar we zijn nog niet klaar en zullen de komende periode hard werken aan het verder verstevigen van de online positie van G-Star. Attributie, Data Visualisatie en Omnichannel projecten zijn daarbinnen belangrijke strategische pijlers.”

Ook Jeffrey Duyvesteijn, Omnichannel Marketing Director bij G-Star, ziet de komende periode vol vertrouwen tegemoet: “Als internationaal opererend bedrijf vinden we het belangrijk samen te werken met een partij die beschikt over wereldwijde expertise. In de zoektocht naar een nieuwe partner kregen we opnieuw de bevestiging dat Traffic4u als onderdeel van het IPG Mediabrands netwerk over deze expertise beschikt en voor ons momenteel de beste partij is op de markt.”