Handlangers en Computer Profile slaan handen in één op het gebied van channel marketing

Breda, 16 mei 2018 – Handlangers, specialist in channel marketing communicatie, en Computer Profile, specialist in data driven marketing, gaan intensief samenwerken om klanten nog effectievere channel marketing-diensten te bieden.
Handlangers biedt diensten op het gebied van merkontwikkeling, online lead generatie en channel marketingprogramma’s. Computer Profile levert diepgaande analyses en permanent geactualiseerde intelligence over installed base, strategie, marktontwikkelingen en DMU-contacten. Daarnaast biedt Computer Profile oplossingen om met die intelligence onder andere emailmarketing- en telemarketingactiviteiten in te zetten.

Door het partnership kunnen Handlangers en Computer Profile gezamenlijk de volledige marketing lifecyle voor hun klanten bedienen. Handlangers kan met de data van Computer Profile specifieke leadgeneratie doen en effectievere channel marketingprogramma’s draaien. Computer Profile kan op basis van de resultaten die hieruit voortkomen vervolgens gericht marketingactiviteiten opzetten. Op basis van diepgaande data analytics vanuit Computer Profile kunnen de verschillende activiteiten verder worden gefinetuned.

Michiel Alkemade, Managing Director van Computer Profile: “Beide bedrijven vullen elkaar perfect aan om de juiste content naar de juiste persoon op het juiste moment via het juiste kanaal te sturen. Dankzij de kennis van Handlangers kunnen we nog beter onze klanten bedienen via het creëren en aanbieden van de juiste content en in het nurturen van klanten en prospects via online kanalen.”
Tom De Smaele, Managing partner van Handlangers: “Veel van onze klanten hebben moeite om hun addressable market volledig in kaart te brengen en die vervolgens ook effectief te bewerken. Op basis van de contactinformatie en lead-generation-activiteiten van Computer Profile kunnen we zo samen voor verhoogde effectiviteit zorgen.”

Handlangers en Computer Profile hebben al gezamenlijke klanten, zoals Hewlett Packard Enterprise (HPE) en Microsoft. Zij zien de samenwerking van beide partijen als een logische en positieve stap. “We werken nu op afzonderlijke basis met beide specialisten. Door een formele en intensievere samenwerking zullen zij hun activiteiten nog beter op elkaar kunnen afstemmen. De samenwerking zal onze channel marketing-activiteiten zeker ten goede komen”, stelt Zsuzsanna Ferenczi, Enterprise Marketing Director Northern Europe van HPE.

Dit artikel is een ingezonden bericht en buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.