Happy Horizon wint pitch voor SnowWorld
Tilburg, 19 september 2024 – Creative digital agency Happy Horizon heeft de pitch gewonnen voor de online marketing van SnowWorld, de grootste exploitant van indoor skihallen in Europa. Met deze nieuwe samenwerking is Happy Horizon verantwoordelijk voor de optimalisatie en automatisering van de online marketing-kanalen voor SnowWorld Nederland, België, Frankrijk en de aanverwante merken zoals Adventure Valley, Alpine Hotel en Indoor Skydive.
Strategische samenwerking
Na een pitch in juni en juli 2024, werd in augustus de samenwerking officieel gestart. Happy Horizon wist SnowWorld te overtuigen met een hands-on aanpak, een heldere online strategie en korte communicatielijnen. “We werken niet met onnodig complexe modellen, maar bieden overzicht en transparantie in onze werkwijze. Ons team fungeert als een verlengstuk van SnowWorld, waarmee we dezelfde doelen nastreven,” aldus Rudolf van Rooij, Account Director bij Happy Horizon’s Hub Tilburg.
Elke Marijnissen, Teamlead Marketing NL bij SnowWorld, over de keuze voor Happy Horizon: “We zochten een sparringpartner die ons op alle online vlakken kan ondersteunen en aanvullen. Happy Horizon combineert sterke expertise met een praktische, resultaatgerichte aanpak.” Met de focus op het verbeteren van de klantrelaties en het verhogen van de Customer Lifetime Value (CLV), verwachten beide partijen samen een aanzienlijke groei te realiseren.
Innovatieve tools en aanpak
Happy Horizon zet een breed scala aan tools en platforms in om de marketingactiviteiten van SnowWorld naar een hoger niveau te tillen. Denk hierbij aan Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Smartly, en SEMrush. SnowWorld streeft naar een hoger volwassenheidsniveau binnen hun marketing, waarbij de focus niet alleen ligt op data en ticketing, maar vooral op de versterking van klantrelaties en retentie.
Eerste resultaten op komst
De eerste nieuwe campagnes worden binnenkort gelanceerd en met de start van het indoorseizoen op 1 oktober, is dat direct de kick-off voor een impactvol jaar. SnowWorld heeft ambitieuze groei-doelstellingen, zowel per brand als per specialbrand zoals IceKart. “SnowWorld heeft ambitieuze plannen op het gebied van online marketing, data en creatie. Dit biedt ons de kans om op zowel korte als lange termijn een significante impact te maken. We zijn trots dat we als Happy Horizon mogen bijdragen aan deze groei.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.