Industry Wire

Geplaatst door MCPR

HEKS’NKAAS® organiseert Nederlands eerste Borrel Bingo

Alweer een nieuwe campagne voor de Nederlandse smeerdip HEKS’NKAAS®. Een jaar geleden richtten zij de Nationale Borrelbeweging op met als missie om fans meer magische borrels te laten beleven. Afgelopen jaar heeft deze beweging verschillende campagnes gevoerd en komt nu met Nederlands eerste Borrel Bingo. Social marketingbureau C2B is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de campagne.

In de nieuwe campagne staat de interactie met de HEKS’NKAAS® fans centraal. Een maand lang wordt elke week de Borrel Bingo georganiseerd voor jong en oud. De trekking wordt gedaan onder begeleiding van de welbekende HEKS’NKAAS® kok Berry. De campagne is tot en met 15 december live via de actiewebsite http://borrelbingo.heksnkaas.nl/.

“HEKS’NKAAS® zet zich op allerlei manieren in om haar fans meer magische borrels te laten beleven. De Borrel Bingo is een van de vele campagnes binnen de Nationale Borrelbeweging. Deze beweging zetten wij voort in al onze acties, zoals een landelijke Borreltest, het opstellen van een Borrel Bucketlist, een WhatsApp borrel-service en de nieuwe YouTube serie. Nederlands eerste Borrel Bingo kan hiertussen niet ontbreken”, aldus Karla van ’t Hag, brandmanager HEKS’NKAAS®.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht