Industry Wire

Geplaatst door World of Content

Henkel en World of Content slaan de handen ineen: “volgende stap in e-commerce”

Duits consumentengoederen fabrikant Henkel werkt sinds kort samen met World of Content. Het doel van de samenwerking is het optimaal inzetten van alle mogelijkheden tot content verrijking op alle kanalen. Als syndicatie partner biedt World of Content een platform waarop medewerkers van Henkel productinformatie kunnen analyseren, verrijken en delen. Er zal hierbij gefocust worden op verschillende afzetkanalen, zoals retailers, pure players en drogisterijen.

“World of Content helpt ons bij het optimaliseren van onze content, waardoor we de volgende stap in e-commerce kunnen zetten. Het platform geeft ons de mogelijkheid om meer, exclusievere en vooral verrijkte content per retailer live te zetten. Het doel hiervan is om de consument zo goed mogelijk te helpen”, aldus Wouter Raaijmakers, Sales & e-Commerce specialist bij Henkel Beauty Care.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht